celicat23 skrev:Hvis dama di lurer på om hun er bifil og vil teste ut det, så er det litt på linje med "jeg tror jeg liker andre enn deg, og vil gjerne finne ut det mens du stiller opp for meg helt til jeg eventuelt finner ut at jeg liker andre og stikker fra deg. Og finner jeg ingen andre, så får du være bra nok."Helt enig med deg her. Tror jeg også hadde ville følt jeg ikke var bra nok lenger, eller iallefall bare 50% bra nok om det var tilfelle. Og mens det var stas med slikt før så tenker man vel litt mer fremover når man blir eldre, at dette er noe man skal bygge på livet ut. Og da vil man at alt skal være 100%.. Eller så nært som mulig iallefall. Om du vet hun går rundt og har lyst på andre jenter hele tiden så er jo det noe du selv ikke kan tilby. Og da er det ikke den kroppslige kontakten det går i, men bruddet på tiliten ved å ha åpnet seg opp 100% og gitt av seg selv til et annet menneske. Et menneske som ikke er deg.. Er vel trofasthet det går på her. Det aller viktigste i et forhold er jo å kunne stole på hverandre. Tror det fort vil kunne bli litt sånn overhengende skepsis om man vet hun går og lengter etter noe du aldri kan gi. Og hva om hun først får? og kanskje får smak på mer? går du på hodet ut vinduet da? slike ting.. Er et sant helvete å gå rundt og fundere på slike ting. Man vil stole på den man er sammen med og føle seg trygg på alle måter. Et forhold skal være en velsignelse, ikke en byrde..
Jeg sier dette fordi mitt forige forhold ble en byrde på slutten. Selv om det begynte bra. Fikk stadig høre (og fant også ut selv) at hun var veldig flørtete av seg ovenfor alt og alle. (Også hun var bifil forresten). Og det gikk like mye i flørting ovenfor jenter. Jeg husker jeg følte det som brudd på tiliten når hun satt og hadde nettsex med andre jenter. Mens hun selv ble blodig sjalu om en annen jente kalte meg kjekk f.eks..
MÃ¥ forresten presisere at han "kompisen" var ikke min kompis, men hennes kompis. Jeg kjente han ikke..

Det er som de sier: When it's good it's good. But when it's bad, it's BAAAD!
Så nå lever jeg singel-livet igjen i en alder av 29.. ikke så ille egentlig.Er ikke sikkert jeg får den sjansen igjen så heg nyter det så lenge det varer

Dagens moto må vel være: Gjør det beste ut av situasjonen uansett hva den er. Det er alltid fordeler og ulemper med alt. Så det gjelder å utnytte fordelene der en er når en er der, og vice versa.

- MR2 TURBO -