TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• '99 Honda Civic VTI N\A (183bhp, Mugen, EK9 etc)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #364013  av Tommydesu

Jeg betaler altså 5000ish i året på Civicen med delkasko, med lite bonus siden jeg ikke har fått opparbeid så mye.
Når jeg sist sjekket forsikring på Integra, Impreza GT, MR2 MK2, etc var det en vesentlig forskjell, det kan gjerne være flere ting som gjør slik at disse bilene har høyere pris for noen på min alder, men slik som det er pr nå, for MEG er civicen en artig og sprek bil som er billig å forsikre i forhold til mange andre biler som stiller i samme klasse.
 #364258  av Tommydesu

Ettersom det er 156~ hk på hjulene (husker ikke eksakt) så trengs det ikke skrives inn siden bilen er oppgitt med 160hk (i motoren)
Pratet med en jeg kjenner som jobber hos biltilsynet som sa dette, at det ikke var noe å tenke på.
Det vises uansett ikke på noe vis at bilen er trimmet eller lignende.

Understell er ikke skrevet inn i vognkort ettersom dette er Tein, ASR, og Function7 som dere sikkert allerede er kjent med og vet ikke har TUV papirer, opphenget bake reagerer ikke biltilsynet på, siden sist jeg ble stoppet i teknisk spurte jeg om akkurat dette. De mente at de ikke så noen grunn for at det skulle skrives inn.

Demperne er selfølgelig ikke godkjent, og de står heller ikke i vognkort.

Felgene er 16" 205\45\16, dette vil si at størrelsen på felg og dekk er økt med så lite at det går innenfor det som er lovlig på bilen uten ekstra godkjenning.
Skal en ha større felger på, altså 17" må det godkjennes om man skal være 100% etter boken.