TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Cato`s 1990 MR2 prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #363469  av EXS
 
Flott bil :) hvilket merke er eksosen?

må også si meg litt enig med predator ang tåkelysa... hadde blitt penere med bare 1 sett
 #363471  av Pedrosa
 
Blir bra det der ja :) Lurer også på hva Eksosen heter og hvor du bestilte det og hva prisen kom på :P
Og må være enig med de andre ang grøftelysa her. Holder med et sett.
 #363488  av john_e
 
Ser tøft ut :) Er det turboeksos som er modda? :)
Det eneste jeg stusset på var alle tåkelysene, Hva med bare ett sett? ;)
 #363506  av johnnie_W75
 
Pga div skader som var der og skader som skjedde i forb med bytte av front, så ble alle de gamle festene til org tåkelys ødelagt for godt..
Jeg fikk da et innfall om å prøve detta da det ikke var noen andre lys på markedet som jeg fant som kunne fylle ut den samme plassen som de originale lampene. Ville ikke sette noen andre der som ikke passa i "hølet" Og kjøre uten som jeg også gjorde en stund så jo helt dust ut.. :lol:

Eksosen husker jeg ikke hva het. Catback eller noe. Men det er vel bare en betegnelse og ikke et merke. det slumpa jeg over på E-bay i jula 2007 da ingen amerikanere var på nett og ga ink frakt og toll 4300,- for. Det er beregnet til turbo bil ja, men med litt sveising og innsats så fikk vi det på gitt :mrgreen:
 #363757  av johnnie_W75
 
Litt småplukk som må gjøres som lakkere calipere. Og bytte dempere og fjærer
Vedlegg
bilde 22.jpg
bilde 22.jpg (51.58 kiB) Vist 1820 ganger
bilde 30.jpg
bilde 30.jpg (64.61 kiB) Vist 1820 ganger
bilde 31.jpg
bilde 31.jpg (54.35 kiB) Vist 1820 ganger
bilde 32.jpg
bilde 32.jpg (50.55 kiB) Vist 1820 ganger
 #363758  av johnnie_W75
 
Har også satt inn et greit stereo anlegg i tiden jeg har hatt den og gjort små og store reperasjoner.

Skifta ut skinnet rundt girspaken, Satt inn KN filter og masse annet er gjort.

Har nå fått på Kaminarisettet som jeg bestilte i fjor( kosta meg 868.5 $ + 1300 i toll) +det som plumbo skulle ha for å få det på. Sparte masse i forhold til å kjøpe det hos BS...
Vedlegg
bilde 25.jpg
bilde 25.jpg (40.31 kiB) Vist 1817 ganger
bilde 24.jpg
bilde 24.jpg (43.33 kiB) Vist 1817 ganger
bilde 26.jpg
bilde 26.jpg (43.2 kiB) Vist 1817 ganger
bilde 27.jpg
bilde 27.jpg (52.29 kiB) Vist 1817 ganger
bilde 28.jpg
bilde 28.jpg (59.43 kiB) Vist 1817 ganger
 #363759  av johnnie_W75
 
Synes det ble et bra resultat da. :D

Neste som står på lista før den er "ferdig" er rev 6 hovedlys foran :mrgreen:
Vedlegg
bilde 29.jpg
bilde 29.jpg (45.75 kiB) Vist 1817 ganger
 #363762  av Mr_Storbrua
 
Blei meget bra dette :) Trenger bilen en liten rubbings? Eller er det bare fargen som ikke ble helt 100%? ser litt fargeskille fra skjørtet til døra på siste bildet.. Men utenom om så er det helt kanon :)
 #363830  av Helland
 
Bilen ser veldig bra ut nå! Likte den frontlippa :D
 #363835  av predator
 
Veldig fin bil. Synes den er smålik Firewalk sin utsenedsmessigt :?:
 #363837  av inzane2012
 
predator skrev:Veldig fin bil. Synes den er smålik Firewalk sin utsenedsmessigt :?:
samme styling og rød farge kan gjøre sånt ;)
 #364199  av johnnie_W75
 
Hva fargeforskjell...? Haaaar jeg ikke sett.. :roll:

Det ble nok desverre en liten forskjell ja, men jeg håper litt rubb og polish fikser det da lakken på bilen nå er 2 år gammel.
Skulle det ikke ordne seg må det desverre lakkeres igjen. Den tid den sorg :|

Takker for hyggelige tilbake meld folkens. Gjør jeg mer med vogna mi så kommer det ut her først :mrgreen:
Nå er alt av bremseskiver/klosser bytta bak igår og tar det foran neste år. Fikk god pris på calipere. 1485,- pr stk.
 #364203  av inzane2012
 
en som er dyktig med polerings maskina kan gjøre underverker med lakken :)
av alt jeg har sett inne på www.dcn.no så ser det ut som di kan rette opp di fleste feil, hehe
så vist du kjenner noen som holder på med polering og lakk korrigering så vil jeg vertfall anbefale å heller legge noen kr i det først, for det kan spare deg for 10 ganga så mye utgifter senere :)
 #364209  av Mr_Storbrua
 
Om den blei lakka for 2 år siden å det blei brukt klarlakk så vil det nok ikke hjelpe noen rubbings..
 #364358  av inzane2012
 
Mr_Storbrua skrev:Om den blei lakka for 2 år siden å det blei brukt klarlakk så vil det nok ikke hjelpe noen rubbings..
det skal du nok ikke si for sikkert, som sagt så er det bare å sjekke ut DCN forumet på S&S sidene, så ser du lett hvor mye du kan fikse med en god korrigering ;)