Toms_3S-GTE skrev:er veldig sjeldent innom ebay så vet ikke hva som blir solgt der, men uansett så kommer til å ha ett "one of a kind" ratt, som mest sannsynlig ingen andre i norge har og det må vere en av di beste oppgraderingene du kan gjøre i kupeen på bilen din neste du trenger nå er custom made skinntrekk fra LSC interior
Tror det er rimlig sjeldent i Norge ja. Har vurdert å trekke om kupeen ja. Men da skulle jeg helst trukket om hele kupeen. Dashbordet og alt. Skulle også hatt inn holder for 3 stykk 52mm målere på a-stolpen, og holder for 3 stykk 52 mm målere over ventilasjonen over stereo'en og så vidt jeg vet så lager kun LSC midtkonsoll, midtarmlene og skinnfilla rundt girstanga (glemte navnet i farta). Jeg vurderer også carbon fiber rundt girspaken, stereoen, og rundt rattet.
nja, om du sender di dæsj'n din og det du vil ha trekt opp i skinn, så kan det nok hende di gjør det... di har har jo gjort det med demo bilen sin, er jo uansett bare å sende di en mail å høre med di

du får lese litt i prosjekt tråden til magnesmurf her inne, han bestillte jo sitt interiør fra LSC, og tror ikke han angret ett sekund, og prisene demmers er jo heller ikke noe å klage på

den dagen jeg skal ha nytt trekk blir det vertfall å bestille fra di