TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sort røyk ved 5-6000rpm.Hvorfor?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #367483  av hmsilset

inzane2012 skrev:husker ikke eksakt pris, men vertfall 2500kr for rotor, fordeler, pluggledninger og plugger til gti,
Greit å vite. ble 933kr for alt dette til min.inkl frakt :wink:
 #367517  av lasse

Ikke gæli pris det, men husk at ved import kommer momsen i tillegg, men David pleier å skrive en mye lavere sum på pakka, så tipper du slipper unna med en hundrings... (25% moms)
 #367520  av hmsilset

lasse skrev:Ikke gæli pris det, men husk at ved import kommer momsen i tillegg, men David pleier å skrive en mye lavere sum på pakka, så tipper du slipper unna med en hundrings... (25% moms)
er bra de fikser litt på beløpet :wink: får ikke til å betale med kredittkort jeg nå da.skulle gjerne hatt hjelp til fremgansmåte.skriver kortnummer uten mellomrom og kode(pin eller annen kode?)
 #367523  av lasse

Skrive kortnr uten mellomrom ja, og den koden er de tre siste sifrene som står på baksiden av kortet, i signaturfeltet :wink:
 #367563  av hmsilset

lasse skrev:Skrive kortnr uten mellomrom ja, og den koden er de tre siste sifrene som står på baksiden av kortet, i signaturfeltet :wink:
Takker for svar :D Da skal jeg prøve på igjen snart.Er for trett nå :)

Fikk forresten tilbud fra Toyota i dag..
Vedlegg
001.JPG
001.JPG (76.56 kiB) Vist 811 ganger
 #367589  av hmsilset

lasse skrev:Skrive kortnr uten mellomrom ja, og den koden er de tre siste sifrene som står på baksiden av kortet, i signaturfeltet :wink:
Det gikk faen døtte meg ikke nå heller....Hater når det ikke er mulig å bestille på vanelig vis.
 #367616  av lasse

hmsilset skrev:
Det gikk faen døtte meg ikke nå heller....Hater når det ikke er mulig å bestille på vanelig vis.
Hmmm, dette var snodig... Sikker på at du har fått med alt? Med utløpsdato på kortet og sånt?
 #367617  av hmsilset

lasse skrev:
hmsilset skrev:
Hmmm, dette var snodig... Sikker på at du har fått med alt? Med utløpsdato på kortet og sånt?
Ja, har det.og kreditkortet er helt i orden.fra skandiabanken.
 #367619  av lasse

Da er jeg jaggu ikke sikker, kan jo sende dem en mail og høre om de har noen tips?
 #367621  av hmsilset

lasse skrev:Da er jeg jaggu ikke sikker, kan jo sende dem en mail og høre om de har noen tips?
jeg kan fint lite engelsk :wink: men skal få noen til å hjelpe meg om jeg får tid.Ellers finner jeg nummeret ditt og ringer en dag :D full og forbanna nordvestlending på tråden er jo hyggelig :)
 #367622  av lasse

hmsilset skrev:
lasse skrev:Da er jeg jaggu ikke sikker, kan jo sende dem en mail og høre om de har noen tips?
jeg kan fint lite engelsk :wink: men skal få noen til å hjelpe meg om jeg får tid.Ellers finner jeg nummeret ditt og ringer en dag :D full og forbanna nordvestlending på tråden er jo hyggelig :)
Hehe, alltid hyggelig det :mrgreen:
 #367639  av predator

Pass på å ikke skrive noen ikke engelske bokstaver.
som (Å)ndalsnes i m(Ø)re og romsdal
Det går ikke.
Jeg gjorde det, og da gikk ikke bestillingen igjennom.
 #367641  av hmsilset

predator skrev:Pass på å ikke skrive noen ikke engelske bokstaver.
som (Å)ndalsnes i m(Ø)re og romsdal
Det går ikke.
Jeg gjorde det, og da gikk ikke bestillingen igjennom.
å ja :) Tusen takk for info.Da skal jeg prøve pån igjen når jeg har sovet :D