TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ipad

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #373817  av Zepticon

celicat23 skrev:
ArildM skrev:
chris skrev:iPad er absolutt ikke verdt prisen...
Da skulle vi kanskje tro at feks Samsung Galaxy Tab skulle ha vært billigere og bedre?
Overprisa alt sammen:
http://isuppli.com/Teardowns-Manufactur ... veals.aspx

6-7000kr for å få noe som ikke kan gjøre halvparten av en pc til samme pris engang, bare så man kan være trendy og peke på skjermen? Er så glad jeg er selvsikker nok til at jeg kan dra opp en Nokia telefon ut av lomma, og heller kjøper meg en bærbar pc som kan gjøre alt - i stedet for å betale en haug penger for å bli en iFAG.

Og like irriterende som iAMRETARTED produktene er de fleste av brukerene. Når iFAIL først kom og ikke hadde MMS engang, så til og med en 500kr mobil var mer avansert, så fløy alle iHOMOS rundt og "trenger ikke det vettøøø". Og når iFAIL fikk MMS? Da løp samme folka rundt å slo seg å brystet med at iFAIL'en deres hadde fått noe som alle andre har hatt i årevis, akkurat som om Steve Blowjobs hadde gjort noe helt unikt og genialt.

Og han retarden får en masse makt ut av den dritten her, til å potensielt styre markedet, bare fordi det er så mye folk som er usikre og må være med på trendene. Og det er ikke bra, for Failjobs er alergisk mot teknologi og utvikling, og HELT for å styre ALT du gjør. I følge han så er jo flash bare tull, bluray er dødt format, usb 3.0 er meningsløst og sikkert mer jeg ikke har giddi og lest om engang.

iFAIL er poppis bare fordi en gjeng lettlurte mote-retards lot seg lure av ett fancy interface, og alle sauene kom løpende i flokk etter.
Bilde
 #373827  av celicat23

MRPETTER skrev:Den er mye raskere enn alle pcer du får til samme pris
Ja, skikkelig og det. Jeg kan jo f.eks kjøpe en acer aspire 5742 med en i5 dual core 2.53ghz processor og NVIDIA GeForce GT 420M. iFAIL er jo MYE raskere enn det. Øøøøh. Nei. For ikke å snakke om den SYKT store lagringsplassen på ifail'en da :roll:
 #373830  av Scotty

Hvorfor sammenlignes det tablet mot laptop egentlig? Forskjellige bruksområder, målgrupper og behov.
 #373832  av celicat23

Scotty skrev:Hvorfor sammenlignes det tablet mot laptop egentlig? Forskjellige bruksområder, målgrupper og behov.
Var snakk om hvor overprisa fjøla til Steve Jobs er i forhold til annet mye bedre du kan kjøpe til samme pris.
 #373841  av MRPETTER

celicat23 skrev:
Scotty skrev:Hvorfor sammenlignes det tablet mot laptop egentlig? Forskjellige bruksområder, målgrupper og behov.
Var snakk om hvor overprisa fjøla til Steve Jobs er i forhold til annet mye bedre du kan kjøpe til samme pris.

Hvor mye har du egentlig testet ut Ipad?
Om du sitter og sværer det uten så mye som å ha testet den blir dette litt for dumt å diskutere med deg;)
 #373861  av celicat23

MRPETTER skrev:Hvor mye har du egentlig testet ut Ipad?
Om du sitter og sværer det uten så mye som å ha testet den blir dette litt for dumt å diskutere med deg;)
Har ikke tatt i den engang :lol:
 #373862  av john_e

Please, break it off!
Som sagt før i denne tråden er det lite poeng i å sammenligne iPad og Laptop. Forskjellige bruksområder osv.

Batterilevetid på vanlige random laptops = fail :mrgreen:
 #373867  av inzane2012

såg den videon der, og nå slo det meg endelig hvorfor Apple putter den forbanna "i" forran alle navna...

sånn at når steve jobs sitter på kontoret sitt og napper løken til miss piggy fra the muppet show og tenker I made the iPod, I made the iMac, I made the iPhone, I made the iPad, I am the greatest, BOW BEFORE YOUR MASTER!! og akkurat da så spønker han ei lita importert thai dame i trynet som han har gjemt under iDesk'n sin...

nei, holder litt med marius her altså... iPad er sikkert helt flott til sitt bruk, og er nok finner den genial... men så lenge Apple er så nazi i måten di gjør ting på, og du er så låst som du er til Apple sine produkt, så ser ikke jeg en eneste grunn til å kjøpe den, er mye annet jeg heller vil bruke 5-7000kr på...
 #373869  av ad92

Er helt enig i at apple bare er en stor fiasko.... Er som å kjøpe en ferrari og etter 1 dag finner du ut at det sto en sleten yaris motor i og den ikke fungerer til noe annet enn å se bra ut. Når du starter den ser folk hvilken idiot du er :lol:

ngen camera, ubs eller hdmi.. ska du se film? shit 1 film inne på den allerede og ett tekstdokumen å harddisken e fylt til randen!

Skal du vise feriebilda på tv via ipad, stemme det, ipad fungera jo ikke til nokke anna en å sitte på cafeen å brife me ett status produkt:(

Og surfte på nettet da, men tørr ikke å tenke på nakkeskadene man får av å tukle med den lille fjøla.

http://www.iphonedownloadblog.com/2010/ ... pad-sucks/

les & lær
 #373876  av ArildM

Koster ikke produktutvikling litt i dag også eller er det noe som er blitt helt gratis?
Nytter ikke bare å se på materialkostnadene på et produkt. Det gjelder data like mye som det gjelder bil.

Når dette er sagt vil jeg ikke kjøpe verken iPad eller Galaxy Tab, fordi jeg ikke har bruk for det.
 #373889  av chris

celicat23 skrev:
ArildM skrev:
chris skrev:iPad er absolutt ikke verdt prisen...
Da skulle vi kanskje tro at feks Samsung Galaxy Tab skulle ha vært billigere og bedre?
Overprisa alt sammen:
http://isuppli.com/Teardowns-Manufactur ... veals.aspx

6-7000kr for å få noe som ikke kan gjøre halvparten av en pc til samme pris engang, bare så man kan være trendy og peke på skjermen? Er så glad jeg er selvsikker nok til at jeg kan dra opp en Nokia telefon ut av lomma, og heller kjøper meg en bærbar pc som kan gjøre alt - i stedet for å betale en haug penger for å bli en iFAG.

Og like irriterende som iAMRETARTED produktene er de fleste av brukerene. Når iFAIL først kom og ikke hadde MMS engang, så til og med en 500kr mobil var mer avansert, så fløy alle iHOMOS rundt og "trenger ikke det vettøøø". Og når iFAIL fikk MMS? Da løp samme folka rundt å slo seg å brystet med at iFAIL'en deres hadde fått noe som alle andre har hatt i årevis, akkurat som om Steve Blowjobs hadde gjort noe helt unikt og genialt.

Og han retarden får en masse makt ut av den dritten her, til å potensielt styre markedet, bare fordi det er så mye folk som er usikre og må være med på trendene. Og det er ikke bra, for Failjobs er alergisk mot teknologi og utvikling, og HELT for å styre ALT du gjør. I følge han så er jo flash bare tull, bluray er dødt format, usb 3.0 er meningsløst og sikkert mer jeg ikke har giddi og lest om engang.

iFAIL er poppis bare fordi en gjeng lettlurte mote-retards lot seg lure av ett fancy interface, og alle sauene kom løpende i flokk etter.
Hehehe!!! :mrgreen: :twisted: Rett fra levra den der :mrgreen:
 #373892  av marlboro1310

celicat23 skrev: 6-7000kr for å få noe som ikke kan gjøre halvparten av en pc til samme pris engang, bare så man kan være trendy og peke på skjermen? Er så glad jeg er selvsikker nok til at jeg kan dra opp en Nokia telefon ut av lomma, og heller kjøper meg en bærbar pc som kan gjøre alt - i stedet for å betale en haug penger for å bli en iFAG.

celicat23 du vinner herved en hederspris ifra meg personlig, beste og mest utfyllende argument\svar i uansett kategori iløpet av kalenderåret 2010 :!:

:lol: :D :) 8) :wink: :P :mrgreen:
 #373927  av MRPETTER

ad92 skrev:Er helt enig i at apple bare er en stor fiasko.... Er som å kjøpe en ferrari og etter 1 dag finner du ut at det sto en sleten yaris motor i og den ikke fungerer til noe annet enn å se bra ut. Når du starter den ser folk hvilken idiot du er :lol:

ngen camera, ubs eller hdmi.. ska du se film? shit 1 film inne på den allerede og ett tekstdokumen å harddisken e fylt til randen!

Skal du vise feriebilda på tv via ipad, stemme det, ipad fungera jo ikke til nokke anna en å sitte på cafeen å brife me ett status produkt:(

Og surfte på nettet da, men tørr ikke å tenke på nakkeskadene man får av å tukle med den lille fjøla.

http://www.iphonedownloadblog.com/2010/ ... pad-sucks/

les & lær

Hvordan i alle dager klarer du å prestere å si noe så jævli idiotisk som at et av verdens beste varemerker er en stor fail?

Hvis vi skal dra inn apple vs pc så sier jeg bare: alt som har med musikk og innspilling å gjøre :)

Menmen, tenkte jeg bare skulle legge inn en tråd for de som lurte på å kjøpe Ipad jeg da:/ hadde ikke regnet med å bli kalt homse, jævla idiot og soss av den grunnn. Men om det er sånn man blir behandlet her så takker jeg for meg og min tid her på ts-ogn!!
 #373930  av Zepticon

Dont feed the trolls dude :) dessuten nytter det ikke å diskutere med hatebois.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8