Endelig har "bilkontoen" tippa 5 siffra beløp. Må vell ha en del på den hvis jeg får det slik jeg vil ha det.
1. Overhaling av motoren, når det gjøres vil jeg forsterke det som trengs slik at det tåler gode 300hk og ett tenkt moment. Spørs igjen på hvor mye over vanlig sum jeg må ut med.
Slik jeg forsto det var det rundt 6600kr (hvis jeg husker riktig) for delene osv til overhalinga.. Dette stiger vell fort tenker jeg =/, må vell jobbe mye overtid!
2. Fjerne rusten og lakkere om hele balja, tipper jeg fort blir 15-20 000 hvis jeg får gjort detta svart..avhengig av hvor utbredt rusten i hjulbuene er..vanskelig å si.
3. Se del 1) forsterka clutch, bremser, nye stoler evt få de trekt om.
Kommer ALDRI til å kvitte med med min kjære så jeg ska prøve så godt som mulig å ta vare på hu.. Er nesten litt trist å ikke ha garasje men hu tåler kulda fint enda.
spørs om ikke til våren så må man kjøpe seg en billig kjerre, kanskje en carina imens alt arbeidet blir gjort.. Kan ikke og har ikke plass til å gjøre noe av det =( unntatt bremsene.
Hvis det er noen drevne mekanikere i trondheim som har lyst på litt svart cash på våren bare PM meg så har jeg alltids ett eller annet.
Merker at den lugger mye når jeg drar på, om dette er pga kulda eller noe annet aaaaner jeg ikke.. Ble tenkt at ene spjeldet der luftmengdemålern sitter fryser litt. Derfor jeg vil ha den på overhaling slik at alt blir tipp topp til sommerkjøringen!:) gruuu dette blir dyrt for en stakkars elektriker
Toyota Avensis 2005-bruksbil
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.