TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S:1991 Celica gt4 70.000,-!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #380908  av Andrepedersen

dajusnes skrev:Jeg skjønner. ser ut til at celica er vanskelig bil å selge, er ikke for en hver, mere for spesielt intriserte.

helt riktig :)
 #380984  av samejon

Enig i at dette er en bra pris. Men slik som jeg personlig tenker hvertfall, så føler jeg det er kjipt å kjøpe en bil som det er slike småting med. Så er det fort litt usikkert hvor mye kluss det kanskje kan bli med clutch'n etterhvertf f.eks. Et tips fra meg er å fikse disse "småtingene" og få bort negative sider ved bilen. Vips får du kanskje solgt bilen fortere og til en bedre pris :)
 #383927  av Radial

Hadde lett kjøpt en sånn bil til den prisen - men Harstad er minst 70 mil for langt unna :P

Celica GT-4 er egentlig ikke en "tungsolgt" bil... Men prisene på gamle GT-4 er kunstig høy (110-120k). 70K er mer riktig pris for denne typen bil, synd den står litt for langt nord.
Man må huske på at nå får man en 10 år nyere Subaru GT for samme prisen.... noen som Stasjonsvogn til og med :) Så da må man argumentere godt, eller være heldig å møte en entusiast for slike Celicaer.
 #383929  av Andrepedersen

Radial skrev:Hadde lett kjøpt en sånn bil til den prisen - men Harstad er minst 70 mil for langt unna :P

Celica GT-4 er egentlig ikke en "tungsolgt" bil... Men prisene på gamle GT-4 er kunstig høy (110-120k). 70K er mer riktig pris for denne typen bil, synd den står litt for langt nord.
Man må huske på at nå får man en 10 år nyere Subaru GT for samme prisen.... noen som Stasjonsvogn til og med :) Så da må man argumentere godt, eller være heldig å møte en entusiast for slike Celicaer.

Hehe, kaller du 70 mil langt for å hente bil?

Har alltid henta mine biler langt unna ifra og gjør meg ingen ting ;) Får testa bilen sjikkelig på tur heim :)
GT4'en min reiste jeg nesten 100 mil for å hente ;)
 #383931  av mr2storbrua

Radial skrev:Hadde lett kjøpt en sånn bil til den prisen - men Harstad er minst 70 mil for langt unna :P

Koster ikke så mye å få et fraktselskap til å frakte den litt nærmere...
 #383942  av Radial

Andrepedersen skrev:Har alltid henta mine biler langt unna ifra og gjør meg ingen ting ;) Får testa bilen sjikkelig på tur heim :)
Sist jeg henta bil, den gangen i Lillehammer bare - Så røyk oljepumpa på Hamar :P Fint å bli Taua hjem av faren sin når man Akkurat har kjøpt seg bil :p Blei forøvrig bare å kjøpe ny motor med en gang...rådebank^5 med en gang etter oljelampa kom.

Men ja, jeg syns 70 mil er langt :p Hvis vi ikke snakker om en HELT dønn strøken bil - one of a kind - i hele norge, da har man ikke så mye valg :p
Nå har jeg ikke plass eller nytte av en GT-4, men en gang i framtida kanskje :) Drømmen måtte jo ha vært om GT-4 kunne trukket 2-2,5t på kroken - haha!! ;) GT-4 med Mark-2 på slep! ;D