TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sølv Celica GT4/CS? med WRC vinge i Lillestrøm/Strømmen.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#48325  av Phantom3D

Vilhelm, hvordan bil var det du hadde? Mye i strømmen\lillestrøm? Da har du nok sett meg, Rød Mr2 Mk1.. Blir et lite MR2 møte på shell kl 20:00 på onsdag ser det ut til.. du kan jo ta en tur innom?

#48333  av CelicaTurbo

...og spør dere meg vil jeg anta at det er lite trolig at denne andre føreren brake-boosta, og da er det jo bare rettferdig at Vilhelm heller ikke gjorde det.. da blir jo bilene sammenlignet på et mer identisk grunnlag, men, forskjellig antall personer i bilen har jo også noe å si da..

men Vilhelm, hvilken bil er det egentlig du har da?

#48337  av chris

Vilhelm skrev:nei, kan jo være han har mer guffa å gå på også :)
eller at han har mye mindre enn du tror, og du undervurderer effektiviteten av en toyotamotor :twisted:

#48418  av Speeder

Phantom3D skrev:Vilhelm, hvordan bil var det du hadde? Mye i strømmen\lillestrøm? Da har du nok sett meg, Rød Mr2 Mk1.. Blir et lite MR2 møte på shell kl 20:00 på onsdag ser det ut til.. du kan jo ta en tur innom?
Bare mr2 som er velkomne nå plutselig? *snufs* :lol:

#49496  av Vilhelm

fikk snakka med han :D Faen han karen som eier den er drit kul, han var på streetmeet, han hadde 280hker, kanskje jeg ikke kunne dra han likavel :oops:

Men han var med på rematch :D Så blir spennende å se, det var en GT4, 1994 tror jeg, med orginalt 242HKer, chippa og han lada 0.9 bar så han tippa 280hker, han hadde også HKS dump, og luftfilter. Blir morro med rematch :D

Har foresten en Volvo 244TIC (B21ET) lader 1.1 uten tileggssprut, men fikser jeg den så kan jeg vel lade 1.2-1.3...

#49509  av CelicaTurbo

ah, ikke rart at du sliter litt med festet da.. men du får ha lykke til med rematchen da.. om han kjører 0.9bar vil jeg tippe han ligger noe under 280hk da men fremdeles nok til å gjøre det spennende for deg, eller om han har byttet all eksosen så ligger han nok i 280-området :)