Ackrite skrev:Spørs hva du har sakt:) Om du fortalte BT at du skulle ta inn en bil fra england så skal det vanligvis gå bra etter hva jeg har hørt, problemet begynner når du skal importere en JDM bil som er importert til england, og så til norge.FS-Styling.no skrev:Ackrite skrev:Ringte BT nå og de sa at jeg måtte skaffe en ecebekreftelse fra toyota.HEHEHE!! Sovet i timen du å ja!!
så jeg ringte toyota norge og fikk beskjed at de kunne ikke skaffe en slik en på jdm supra.
meeen fant jeg en euro supra kunne de skaffe det for ca 2500.-haha
så det var noe dritt!! spessielt siden jeg fikk beskjed fra trafikkstasjonen at jeg kunne få skilter uten problemer forrige gang jeg var der =(((
neida ikke sovet i timen. Bare fått dårlig/ymse info fra samme innstangs. men da vi tok den inn fra england fikk vi beskjed om at siden vi tok med som flyttelass og kjerringa er fra england så var det null stress og få skilter sa de på bt da. så sier dem at det ikke går når jeg ringte 2 uker siden eller no,
så ringte jeg opp igjen i går og traff på en anna kar som sa det er ikke noe problem, siden de som flytter inn hit har lov til og ha med seg en valgfri bil (kort sagt)...
så de greier jo faen ikke og bestemme seg! Og har de sagt jeg kan få skilter, så SKAL jeg faen meg ha det oxo!
Det beror på om bilen er oprinnelig japansk eller engelsk, da den ene er godkjennt for europeisk vei og den andre ikke.
Uansett, når du treffer en som sier JA, så må du få navnet på han og rigne han hver gang!

Mazda 626 GT - 2.5 V6Â KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec