TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Diverse styling til Toyota Celica 4wd 90` mod.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#48944  av FalcoN

Ble litt for mye av d gode på d siste der jah.... :?

#49542  av smallville

:oops: :oops: Heh det er jo nesten sånn som jeg holder på å montere jo :roll: synes ikke det ser så verst ut jeg, men ikke bestill der jeg gjorde d :!: :!: :!: (topstyling) masse ekstraarbeid :!: :!: ingenting viste seg å passe, men det har heldigvis blitt bra nå :D synes jeg ivertfall :D
Vedlegg
det var ikke min bil da, håper å få den lakkert neste uke, hvis alt går etter plana..
det var ikke min bil da, håper å få den lakkert neste uke, hvis alt går etter plana..
Toyota-90-CEL-VS001-FB_VS004-SS.jpg (30.48 kiB) Vist 3209 ganger

#49557  av Speeder

Kan bli en gt4 som skiller seg ut det. Bare sørg for å få den lavere enn den over her.

Kom med bilder når du er ferdig da. spennende å se

#49560  av smallville

hadde det bare vært en gt4 :oops: :oops: har desverre bare en 2.0 gti
Men jeg har fått tilbud om dele bil fra dubai, altså en gt4 så vi får se hva som skjer :D Men du snakket om det med høyden min er senket 40mm men jeg har jo fortsatt 20 cm bakkeklaring!!! noen som vet om sett som senker mere???

#49564  av ErikG

driver og dealer samme styling til gt4en min. Blir nok en del tilpasning, men de som skal lakke bilen min har peil på det så det blir bra. Hvordan vinge har du?????

#49567  av smallville

Har den som står på, ble ganske tøft i grunn :) også har jeg jo spaklet inn all styling da, så alt går i ett. Men bruk skikkelig spakkel hvis du skal gjøre det så du ikke risikerer at alt detter av i første domp :)
Vedlegg
Toyota-90-CEL-VS002-RB_VS003-RS.jpg
Toyota-90-CEL-VS002-RB_VS003-RS.jpg (28.53 kiB) Vist 3191 ganger

#49569  av ErikG

vurderer å kjøre uten vinge, bare den orginale. Hvordan ser bakenden ut i real life. Ser litt kjip ut på bilde.
Vedlegg
Vader.jpg
Vader.jpg (40.36 kiB) Vist 3188 ganger

#49571  av smallville

Det så veldig bra ut faktisk, skulle gjerne tatt et bilde og vist deg men jeg opererte kneet i går så jeg får vente noen dager til tror jeg :) scanstyling du har vært å hørt på pris? 18k uten vinge? tror jeg hadde gått for den jeg betalte 13k hos topstyling men han hakke for et arbeid :!: :!: null passform og masse ekstraarbeid :( :cry:

#49572  av ErikG

nei. Driver og snakker med stylingkompaniet i Sverige. Er billige på lakk så lurte på om de kunne ta inn stylingen fra Onderground i Canada. Har ikke fått noe orntli svar enda, men de mente det skulle la seg gjøre. Skal hellakkere bilen også. Vurderer en blå lilla farge med perlemor effekt. Blir fett. Spurte på pris på stylingen fra stylingservice. De skulle ha 14500 for kitet hjem på døra mi.

#49574  av smallville

Det hørtes jo ikke værst ut :) får håpe det passer da :) håper jeg får ordnet med lakkering i løpet av denne uken eller neste uke jeg, har tenkt å få på litt rød candy med gull base :) satser på at det skal bli fett 8)

#49579  av ErikG

lurte på kandy jeg også. Fant ut at jeg skulle ha pearl i stedet. Må ha bilen i nærheten av orginal farge, men den blir ikke lik. Det går en Celica rundt her i samme farge som min. Kan ikke ha likt som han. Har gt4 så det blir enda dårligere passform hos meg enn hos deg. Blir nok en del jobb tror jeg.

#51429  av ErikG

Har du fått på stylingen din enda smallville? Bilder?

#51434  av tbergstad

Aj... Så ikke denne tråden før nå jeg... Skal jeg være ærlig... Hvorfor ødelegge en ellers ganske pen bil? :?

#51440  av vegar85

tbergstad skrev:Aj... Så ikke denne tråden før nå jeg... Skal jeg være ærlig... Hvorfor ødelegge en ellers ganske pen bil? :?
mener det samme selv. skjønner det ikke, men hver sin smak. :wink:
 #51468  av PaalKenneth

Slik kan det å se ut for dem som liker denne typen..... Ble ganske fornøyd, men vær obs på et slit av ekstraarbeid!!
Vedlegg
DSCF0012.JPG
DSCF0012.JPG (194.87 kiB) Vist 3134 ganger