Heh det er jo nesten sånn som jeg holder på å montere jo synes ikke det ser så verst ut jeg, men ikke bestill der jeg gjorde d (topstyling) masse ekstraarbeid ingenting viste seg å passe, men det har heldigvis blitt bra nå synes jeg ivertfall
Vedlegg
det var ikke min bil da, håper å få den lakkert neste uke, hvis alt går etter plana.. Toyota-90-CEL-VS001-FB_VS004-SS.jpg (30.48 kiB) Vist 3209 ganger
hadde det bare vært en gt4 har desverre bare en 2.0 gti
Men jeg har fått tilbud om dele bil fra dubai, altså en gt4 så vi får se hva som skjer Men du snakket om det med høyden min er senket 40mm men jeg har jo fortsatt 20 cm bakkeklaring!!! noen som vet om sett som senker mere???
driver og dealer samme styling til gt4en min. Blir nok en del tilpasning, men de som skal lakke bilen min har peil på det så det blir bra. Hvordan vinge har du?????
Erik
12 GT86
99 Starlet
x 12 Avensis
x 09 Avensis
x 90 Celica gt4
Har den som står på, ble ganske tøft i grunn også har jeg jo spaklet inn all styling da, så alt går i ett. Men bruk skikkelig spakkel hvis du skal gjøre det så du ikke risikerer at alt detter av i første domp
Vedlegg
Toyota-90-CEL-VS002-RB_VS003-RS.jpg (28.53 kiB) Vist 3191 ganger
Det så veldig bra ut faktisk, skulle gjerne tatt et bilde og vist deg men jeg opererte kneet i går så jeg får vente noen dager til tror jeg scanstyling du har vært å hørt på pris? 18k uten vinge? tror jeg hadde gått for den jeg betalte 13k hos topstyling men han hakke for et arbeid null passform og masse ekstraarbeid
nei. Driver og snakker med stylingkompaniet i Sverige. Er billige på lakk så lurte på om de kunne ta inn stylingen fra Onderground i Canada. Har ikke fått noe orntli svar enda, men de mente det skulle la seg gjøre. Skal hellakkere bilen også. Vurderer en blå lilla farge med perlemor effekt. Blir fett. Spurte på pris på stylingen fra stylingservice. De skulle ha 14500 for kitet hjem på døra mi.
Erik
12 GT86
99 Starlet
x 12 Avensis
x 09 Avensis
x 90 Celica gt4
Det hørtes jo ikke værst ut får håpe det passer da håper jeg får ordnet med lakkering i løpet av denne uken eller neste uke jeg, har tenkt å få på litt rød candy med gull base satser på at det skal bli fett
lurte på kandy jeg også. Fant ut at jeg skulle ha pearl i stedet. Må ha bilen i nærheten av orginal farge, men den blir ikke lik. Det går en Celica rundt her i samme farge som min. Kan ikke ha likt som han. Har gt4 så det blir enda dårligere passform hos meg enn hos deg. Blir nok en del jobb tror jeg.
Erik
12 GT86
99 Starlet
x 12 Avensis
x 09 Avensis
x 90 Celica gt4