Side 2 av 2

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:23 mai 2012 09:24
av celica_st185
Fredric i samarbeid med Toyota Norge skal bygge 2JZ motorisert 86 :-)


http://www.speedhunters.com/2012/05/fre ... yota-86-x/

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:23 mai 2012 10:45
av sindrejl
Er så utrolig gromt :D

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:23 mai 2012 13:29
av ArildM
Måtte jo skje dette, nå som Toyota endelig har en FR modell i utvalget sitt :mrgreen:

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:13 jul 2012 13:40
av Zupra

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:15 jul 2012 21:16
av FT86
bilder tatt av min bror på rudskogen i dag :)




Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:15 jul 2012 22:49
av ArildM
Ble det no fart på den nye 86n da? :)

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:16 jul 2012 16:13
av FT86
ArildM skrev:Ble det no fart på den nye 86n da? :)
jaja :) han fikk kjørt hele 4 (!) runder før diffen gikk til H. stakkars gt86...

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:16 jul 2012 16:17
av mr2storbrua
Men så fikk han vel låne en ny fra en av utstillingsbilene til Toyota Norge?

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:16 jul 2012 16:27
av FT86
mr2storbrua skrev:Men så fikk han vel låne en ny fra en av utstillingsbilene til Toyota Norge?
ehhh no. Er nok ikke orginal diffen heller :P

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:16 jul 2012 17:13
av mr2storbrua

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:16 jul 2012 21:19
av ErikG
Er orginale diffen han kjørte på denne helgen. Var en drivaksel som røyk, men for å få av akselen så må diffen åpnes og en splint løsnes. Derfor var det lettere og bare flytte over hele diffen og akslene fra ene demo bilen. Det er bestilt ny diff, men de rakk ikke få den før treffet.

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:16 jul 2012 21:53
av FT86
ok :roll:

Re: Offisiell tråd for Fredric Aasbø

Legg innLagt inn:01 aug 2012 11:37
av Zupra
ErikG skrev:Er orginale diffen han kjørte på denne helgen. Var en drivaksel som røyk, men for å få av akselen så må diffen åpnes og en splint løsnes. Derfor var det lettere og bare flytte over hele diffen og akslene fra ene demo bilen. Det er bestilt ny diff, men de rakk ikke få den før treffet.
Sykt at diff og drivvaksel holdt så lenge slik som han misbruker de delene på bilen egentlig. Har lurt på om man kan bruke org diff og drivaksel til dette og at det holder. Det kan jo virke sånn. såfremt man ikke har 700hk og er rimelig sinnsyk på høyrefot og brekk.