TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Strøken MR2 Turbo USDM 1991 - EU ok til mai 2013

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #396233  av sindrejl

ah ja Im blind.. er ute etter ny bil for rundt 100k.. og det første som "comes to mind" er da såklart en mr2 snurrbo :)
 #420407  av sindrejl

står til salgs igjen denne :) vurdere.. hmm
 #420486  av hmsilset

ArildM skrev:God mulighet for Hans Martin også om han ikke har funnet seg bil enda :)

Jeg kan lett betale dette for denne, men lagde den tråden fordi jeg vil kjøpe tidligst mulig på våren ;) Jeg har råd nå, men tar meg ikke råd før ett lån på 5200 pr mnd er borte.3-5 mnd til.Alt etter hvor mye ekstra jeg betaler ned.
Prisene raste plutselig helt på MR2..Igjen! Den annonsa jeg la ut er vel en av di siste mulighetene noen med ett godt eksemplar har på å få en god pris for bilen sin. Ser uoriginale Turbo biler til 80-100.000 på finn.no.Det er latterlig :) En original en er altid verdt prisen!
 #420496  av sindrejl

er faktisk en uorg turbobil til 60 lapper ute også nå, den ser jaggu ganske ok ut også :)
 #420831  av sindrejl

Frank90Mr2 skrev:sindrejl

Eg var å såg på denne mr2 kort tid etter den kom ut på finn.no

Flott bil, satt på ein tur og den følelsen når turboen begynte å ladde :D

Visst det skulle vere noko meir er det berre å sende pm;)
Herlig, jeg får se hva det blir til :) har en bmw stasj jeg burde blitt kvitt først :)
 #421502  av Frank90Mr2

Då va bilen ute igjen, fekk melding frå han, og han sa han skulle hatt den vekk før vinteren kommer for fullt, sa då at om han måtte ha bilen vekk måtte han vertfall under 100k,- så då sa han at eg skulle få den for 100k,- :D
Men eg veit ikke heilt, då eg skulle sjå på den skulle vi møtast men på vei til møteplassen begynte bilen å koke så han snudde, så eg kjørte til der han bur og såg på den istaden, i ettertid fekk eg beskjed frå han at bilen hadde vert på verksted og skifta termostat og at det ikkje var toppakninga! :?:

Eg skal ikkje sei noko spesielt om pakninga har røke eller ikkje, men var ein flott bil, men er redd to sete blir litt lite for meg!