TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• frustrasjonstrÃ¥den, blÃ¥s ut litt stim....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #392094  av EXS

j***a vær for tiden (det måtte jo komme :roll: ) har planlagt og polere bilen hver fuckings dag denne uken men NEIDA..... er fint vær når jeg er på jobb men så fort jeg parkerer hjemme så kommer regnet.... passer jo perfekt med at jeg ikke har tilgang til garasje for tiden også :evil:
 #392113  av Julebrus

EXS skrev:j***a vær for tiden (det måtte jo komme :roll: ) har planlagt og polere bilen hver fuckings dag denne uken men NEIDA..... er fint vær når jeg er på jobb men så fort jeg parkerer hjemme så kommer regnet.... passer jo perfekt med at jeg ikke har tilgang til garasje for tiden også :evil:
Regnet reddet meg i en fartskontroll her om dagen, snuten gjemte seg bak en busk ingen kunne se dem bak. Selvsagt når jeg kom begynte det å regne, å dem hadde begynt å pakke :P
 #392260  av ad92

Ble tatt i 85 i 50 sone 500m hjemmefra :( ble skutt bakfra og stoppet litt før der jeg bor. Fikk beskjed om å snu pga jeg hadde blitt tatt i en laserkontroll. Politiet var veldig hyggelig faktisk og forklarte situasjonen og mulighetene. Var oppe å fikk sett målingen og han som satt med laseren sa "sjøl om mr2 e en rå bil går jevli godt og sitte som ei kule så hjelpe det dessverre ikke deg i kveld". Mistenker at han hadde hatt en mr2 en gang i livet sitt :lol:

MEN, alt var selfølgelig bare min feil og jeg skal lære av mine feil og bli en mer ansvarlig sjåfør når jeg kan kjøre bil igjen :) Må ta opp igjen oppkjøring og teori også.

Planen er å kjøpe en god trøsykkel og begynne å sykkle til jobb (15 min å sykkle), liker veldig godt å sykle og det er veldig god trening så få prøve å se på det positive i det. Var kanskje på tide med en lærepenge også, skal bruke muligheten til å fikse opp mr2n, enten overhale motor og gir på min 3sge eller sette i 3sgte og godkjenne dette :) Samt interiør fra lsc og anlegg osv :) gleder meg! :)

Noen som tørr å tippe straff og bot? 1.5 år inn i prøvetiden min, tipper selv 9 mnd og en bot på 8000 :)
 #392266  av Julebrus

Når jeg fikk lappen, bestemte jeg meg for en ting. At jeg aldri skulle miste den. Det Eneste dumme jeg har gjort er å kjøre i 140 i 100 sona.
Siden du var i prøvetiden, så må du ta det obligatoriske om igjen. Tipper et sted mellom 5- 6 måneder og en bot på 8-10000 kroner :(
 #392268  av ad92

Julebrus skrev:Når jeg fikk lappen, bestemte jeg meg for en ting. At jeg aldri skulle miste den. Det Eneste dumme jeg har gjort er å kjøre i 140 i 100 sona.
Siden du var i prøvetiden, så må du ta det obligatoriske om igjen. Tipper et sted mellom 5- 6 måneder og en bot på 8-10000 kroner :(
Hvor lenge mistet du den?

Nja, jeg håper på 6 mnd jeg og, det var det politi mannen sa. Men forbereder meg på 9 mnd :)
 #392306  av ke25-toyoglide

6-7 MND.
Siden han har sagt 6mnd, så tipper eg det.
Blir nok minst 8000.- ja.
Mister du for mer enn 6mnd, så må du ta lappen på ny, om du er i prøvetid eller ei.
viss du får 6mnd, så slipper du.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7