TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger nye fete lykter til min MR2 1991 mod IKKE kjip org.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#49342  av Christian

Skal bare krangle litt mer med kameraet til dama, "&¤%# sony haug som bare linker til pc'en når den selv vil :?
 #49489  av [BHS]paladin

HVOR kan jeg skaffe dette......Er hypp på de lyktene jeg oxo prøvd å søke etter veilside men det funka bad. Kan du skaffe dette til den prisen =) :mrgreen:

#49491  av VeilSide

Du trenger ikke søke etter så alt for mye. Bare trykk på denne linken her du : http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2344

Jeg har lyktene i chrome. sort chrome og sort. Hva vil du ha? ;) Prisen for lyktene er 3100,- inklusiv frakt. Trykk gjerne på linken for mere info og bilder.

#49511  av turboman

Veilside, vil det si at du har disse her på lager? (se bildet)

Hva kaller du de? Sort, eller sort chrome?? Har ikke noen fler bilder av disse på sort bil, vel, så man får sett ifra flere vinkler?

Vurderer seriøst å kjøpe ett par, virker kule!!

Regner med de passer, men må modifisere slik som på +94 baklyktene, da.... og bakplate, ryggelys og syl kommer self i tillegg.

Har en sort -91mod, som jeg tror disse hadde gjort seg veeeldig bra på.. :D
Vedlegg
dc6.jpg
dc6.jpg (27.29 kiB) Vist 2210 ganger

#49531  av VeilSide

Jeg har alle 3 typene på lager ja. Søstrene min har desverre "lånt" kameraet litt for mye så det er ikke så funksjonibelt.

Forskjellen på sorte og sorte chromlykter ligger i finishen på lyktene. Sorte chromelykter har en glans som de vanlige sorte ikke har. Nå har jeg selv ikke sett disse på noen bil selv enda men håper Christian kan kanskje si litt mer om hvordan de ser ut "live".

Akkuratt hvilke som er på bilde greier ikke jeg se desverre men som sagt : Sorte og sort chrome lyktene er meget like. Chromlyktene "glinser" mere en bare sorte.

Chris har vært så venlig å legge ut relevant informasjon under "salgtråden" min.

Akkurat hvilke du ville hatt står litt på hvor mye "glans" du ønsker.

Det er nå i etterkant jeg angrer på at jeg ikke hadde med ett sett av hver til Arendal slikt at vi kunne ha fullt ut tiden med litt mekking også ;)

#49532  av [BHS]paladin

Når får du lagt noen produkter ut på hjemmesiden din a??? er kin på stach til toyotan........Begynner å se butikken i styling ass :mrgreen:

#49539  av VeilSide

Hehe ... det kommer, det kommer ;)

Diver dette bare som en bi-jobb og det har ikke pri 1 for øyeblikket ettersom jeg ikke vil kjøre på for fult før jeg har alle leverandørene i orden.

Det er bare å sende meg en mail om eventuelt hva du tenker på og slikt så kan vi ta det derifra. Bare bruk skjemaet på siden min : http://www.stylingservice.no

#49573  av Christian

Er kjempefornøyd med lyktene, skal se om jeg ikke får lagt ut noen skikkelige bilder snart :)

#49595  av turboman

Veilside, U got PM... :)

#49611  av Zerpent

VeilSide... bare av nysgjerrighet... er det din bil du har som avatar?

#49618  av spkstrp

Skyter litt fra hoften nå jeg.... :mrgreen:
Veilside kjører ikke engang toyota? :D

#49624  av sindrejl

stemmer meget godt.. :)
han kjører.. nei grøss.. klarer ikke si det engang

#49656  av VeilSide

Hehe ...

Bilen i avataren er ikke min nei. Selv kjører jeg mercedes men lekebil skal kjøpest inn etterhvert og da tar jeg utgangspunkt i den som er i avatare ;)

Turboman : U got PM back
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8