Fælt så mye styr det var her da.. er no mange biler rundt meg her hvor jeg bor som har *Turbo men som en ikke hører fordi de kjører pent. Og når en egentlig vet hva som lurer under panseret til enkelte så gidder en liksomikke fokke heller for du vet at de hadde ræv kjørt deg..
Og det sier jeg som kjører en CS som er lett oppjustert. Og jeg har også alltid likt tut på hver side av bilen helt til jeg så masser av japse tuning filmer derfor har jeg bare en liten 4 1/2" stuss bak der.. som en fin avslitning på HKS'en.. At dama til Doktor syntes det er harry og stå og råne er det hennes meneing og det har ingen ting med Doktoren og gjøre. Han liker sannsynligvis biler like mye som oss men selfølgelig prioriterer man damen slik at man slipper og smiske den neste uken for å få seg noe hehe.. Skled litt ut her menn heheh...
Skulle gjenrne likt å sett doktorens bile høres ut som om den er kul denn..
Hvilken bil kjører du paladin??? siden du er så negativ mot doktors bil???
Her har vi et ellers meget koselig forum hvor alle er huggelige og greie med hverandre og man gjerne finner lit mer ut om personer før en bare begynner og bable ivei.. Men det er klart vi har alle synspunkter på ting.. Men somsagt Turboen trener ikke brukes heletiden bare forde en har en. Og det er ikke alltid den høres.