Man får registrert dem i norge hvis dem er godkjent ombygd i det andre eulandet.
Da kan ikke BT stoppe deg. går og har vert flere heftig ombygde biler her som er hentet ferdig ombygd.
En annen ting man må være obs på er om bilen er en MOTORHISTORISK GJENSTAND mener jeg det heter, BT lager et eget punkt for dette i vognkortet. står dette er det lite du kan gjøre med bilen for da er du som eier "pålagt" å holde bilen så orginal som mulig. det er heldigvis ikke denne, så jeg kan gjøre nesten hva jeg vill=) pluss at vegtrafikkloven som kom i 1971. ikke hadde tilbakegående kraft, altså de gjelder ikke for denne bilen=) Feks de kan ikke ta deg for å kjøre uten setebelte.
Legger ved flere bilder av den fra Siste høstur før den ble satt til vinterlagring
Skulle ta fler bilder, men fikk klage fra et hyggelig par i en meget pen CT200h, de klagde på lukta av den
Hadde hvert morro og byttet ut sekseren med åtter, men er jo litt sjarm med orginalmotor også.
Luktet litt på ideen og importere en kondemnert LS400 med fungerende motor og driverk
Og i dag kom veiva til MR2n tilbake fra cylmo i trondheim så nå er motoren montert sammen, barre og vente girkassedelene som kommer på torsdag.