magnesmurf skrev:Var en annen her på forumet som vurderte en farge som er noen nyanser unna den kameleon fargen du linket til.
I utgangspunktet synes jeg kameleon er litt 90-talls, og oppbrukt.
Men ser ut som fargen du linket til hvertfall ikke er grønn/lilla..
Poster uansett bilder av fargeforslaget mitt. Tror mr2en hadde gjort seg i en pen antracite eller dyp metallic grå... Det er det hvertfall nesten ingen som har, og det er skjeldnere enn hvit.
Hvit er et h***te å holde reint, og man ser evt små rustflekker som kommer frem, samt vannavrenning fra steder med evt rust som er skjult. Det samme gjelder asfaltflekker osv også. All steinsprut på plast deler synes også godt siden plast som regel er svart. I tilegg gir som regel hvit på plast stort fargeskille mellom plast og metall. Bare for å gi deg noen nyttige tips når du skal bestemme deg for farge
Sant det du sier...
Hva er navnet på fargen på den supraen? antracite? Likte den, er ganske lik den kameleon fargen, men litt forskjell er det jo.
Jeg skjønner også hva du mener med kameleon at det er litt 90 talls, og veldig mye jalla, som grønn/lilla, rosa osv... men akkurat den jeg linka til synes jeg fortjener oppmerksomheten, den er noe for seg selv.
Med dyp grå mettalic, er det noe som denne her du mener?
http://www.m3post.com/forums/attachment ... 1265920306
Celica GT4 ST185 - 1991
Crown SuperSaloon 2.8 - 1981
Mazda 626 - 1981
Tidligere biler:
Carina TA40, MR2 SW20 Turbo,Corolla AE86 driftingbil, Honda S2000, Skyline R33 GTST Driftingbil, Celica GT4 ST205, Celica 2.0GT ST202
Crown SuperSaloon 2.8 - 1981
Mazda 626 - 1981
Tidligere biler:
Carina TA40, MR2 SW20 Turbo,Corolla AE86 driftingbil, Honda S2000, Skyline R33 GTST Driftingbil, Celica GT4 ST205, Celica 2.0GT ST202