TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fordelerlokk til 3sgte

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #401603  av mr2storbrua

Hvis du går inn på produktene og ikke kitet (på kitet står det hvilke produkter som følger med) så er det bilder... Pass på å få riktig type, har du utvendige klips nå så skal du ha den sene typen...
 #401703  av niklasf91

Så det nå! Men dere er helt sikre på at dette er riktig for min 3sgte? :)
 #401708  av mr2storbrua

Jepp, bruker det selv. Er det 2. eller 3. gen du har? Sjekk opp det med klipsa...

Edit: Så signaturen din nå, da er det mest sannsynlig det seneste settet du skal ha, men sjekk det opp med klipsa som sagt. Kablene er muligens litt kortere enn de du har nå, slik at du ikke får brukt det dekselet som de ligger i originalt på 3.gen (mulig at dette allerede er fjerna)...
 #401796  av niklasf91

Jeg sliter kraftig med å bestille!! Den godtar ikke kortet mitt når jeg prøver å betale på siden, sier det er feil info eller noe... Og når jeg prøver via paypall så godtar de ikke kort som er Norske... Noen forslag? Har noe bestilt fra denne siden tidligere? Hva gjorde dere?
 #401806  av mr2storbrua

Er du sikker på at du har skrevet inn korrekt info da? Er viktig at utløpsdatoen stemmer, og husker jeg hadde problemer med å finne CVC-koden (eller hva det nå heter) de første gangene jeg bestilte med kredittkort. Dette er en tre-sifret kode som står der du har signaturen din, i tilfelle du ikke visste dette. Kan også være at det er noe problemer med siden, prøv igjen i morgen og send en mail til David hvis det fortsatt ikke funker.
 #401815  av niklasf91

Jeg sendte meldig til folka, det vasr en feil på siden, så de endret litt av hvert og til slutt så gikk det:)
 #401859  av niklasf91

Hvor lang tar det før jeg får varen da? Gleder meg fantastisk mye til å gå igang bilen!! Stått stille i 3 mnd mener jeg :P
 #401869  av Mr_Storbrua

Tipper du har de i begynnelsen av neste uke..
 #402331  av niklasf91

den kom til gardemoen 14 november, så burde være her i morgen:)
 #402460  av niklasf91

Fikk tenningsettet i går og har montert det i dag, jeg har skiftet alle pluggene, plugghetter, pluggledninger, fordeler, og rotor! Den ene sylinderen fungerer fortsatt ikke!!!!!! Blir gal!!! Da må det være bensin som er problemet da? Noen forslag???
 #402489  av Mr_Storbrua

dyse? Husker ikke alt som er foreslått tidligere, men går vel kanskje an å måle kontakten til dysa, eventuelt skru ut dysa å bytte med en anna, for å se om problemet flytter seg..
 #402492  av niklasf91

Mr_Storbrua skrev:dyse? Husker ikke alt som er foreslått tidligere, men går vel kanskje an å måle kontakten til dysa, eventuelt skru ut dysa å bytte med en anna, for å se om problemet flytter seg..
Ja, det er neste prosess. Men hvordan få ut dysene og bytte plass? De sitter som bare pokker :P
 #402493  av Mr_Storbrua

Skal ta meg en tur ut i garasjen, å kikke på motoren som ligger der.. Skal se om jeg ser noe lurt :)
 #402499  av Mr_Storbrua

Etter at jeg nå var ute i garasjen, så kom jeg til å tenke på at du har 3.gen, å bildene jeg har tatt er fra 2.gen, men se på bildene å se om du blir noe klokere, dysa løsna veldig greit her hvertfall..
Vedlegg
Løsne de 2 10mm skruene..
Løsne de 2 10mm skruene..
IMG090.jpg (98.32 kiB) Vist 1867 ganger
2 10mm skruer her også. Da kan du ta av skinna som holder dysene på plass..
2 10mm skruer her også. Da kan du ta av skinna som holder dysene på plass..
IMG091.jpg (86.23 kiB) Vist 1867 ganger
Sånn ser skinna ut på 2.gen
Sånn ser skinna ut på 2.gen
IMG092.jpg (80.15 kiB) Vist 1867 ganger
Sånn ser dysa ut.. på 2.gen
Sånn ser dysa ut.. på 2.gen
IMG093.jpg (87.58 kiB) Vist 1867 ganger
Her går dysa ut, om den henger litt i o-ringen, så prøve å løsne den litt med ett flatt skrujern. Men vær forsiktig så du ikke ødelegger noe.. dysene henger ikke så veldig ille..
Her går dysa ut, om den henger litt i o-ringen, så prøve å løsne den litt med ett flatt skrujern. Men vær forsiktig så du ikke ødelegger noe.. dysene henger ikke så veldig ille..
IMG094.jpg (75.6 kiB) Vist 1867 ganger