Zepticon skrev:prius@lpher skrev:Da er doningen solgtOg hva blir den erstattet av?
Zepticon skrev:prius@lpher skrev:Da er doningen solgtOg hva blir den erstattet av?
Drafter skrev:så lenge det er en prius gt300 så går det jo greitZepticon skrev:prius@lpher skrev:Da er doningen solgtOg hva blir den erstattet av?
Zepticon skrev:As much as i hate to admit it... SÃ¥ ble det ett veldig sensible choice denne gangen! En 2010 Avensis stasj.@lpher skrev:Da er doningen solgtOg hva blir den erstattet av?
Drafter skrev:Close...BUT..no sigar!Zepticon skrev:prius@lpher skrev:Da er doningen solgtOg hva blir den erstattet av?
Holger skrev: så lenge det er en prius gt300 så går det jo greitDet blir Lexus hybrid sooner or later...mark my words
ErikG skrev:Har toyota motorsprt grill til god pris om du er interresert. Godt valg med Avensis. Er på min andre nå og strålende fornøyd til nå.Hmm...kanskje det ja... Send meg en PM med prisforlangende du, og om du har noe annet tilovers som jeg kan være interesert i så er det bare å si i fra
@lpher skrev: As much as i hate to admit it... SÃ¥ ble det ett veldig sensible choice denne gangen! En 2010 Avensis stasj.![]()
sindrejl skrev: Håper du kjøpte med bensin, tok du diesel variant så kommer jeg og smekker til degDamn straight!
Men sånn som jeg kjenner deg så regner jeg med du ikke kjøpte bil som går på djevelens drivstoff
sindrejl skrev:Har du noen gang kjørt en nyere diesel bil :p?? Haha, høres ut som fordommene sitter løst her
Men sånn som jeg kjenner deg så regner jeg med du ikke kjøpte bil som går på djevelens drivstoff