TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Knalltøff 2gen. GS300 SOLGT!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #407096  av Holger

Drafter skrev:
Zepticon skrev:
@lpher skrev:Da er doningen solgt :wink:
Og hva blir den erstattet av?
prius
så lenge det er en prius gt300 så går det jo greit :lol:
 #407133  av @lpher

Zepticon skrev:
As much as i hate to admit it... SÃ¥ ble det ett veldig sensible choice denne gangen! En 2010 Avensis stasj. :D

Enkelt og greit, så har jeg fått ett såpass håreisende godt tilbud på denne bilen at jeg ikke kan la være å kjøpe den. Så får det bli GS450h neste gang.

Alternativt så kan det hende denne Avensisen blir, og det kommer en liten 2+2 seter i tillegg...også denne av rett merke needless to say...

Har ingen bilder av bilen at the moment, men denne er så og si identisk:
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32181712

But dont worry, jeg har selvfølgelig planer om å endre en hel del ting på den ;)
 #407134  av @lpher

Drafter skrev:
Zepticon skrev:
prius
Close...BUT..no sigar! :mrgreen:
 #407136  av @lpher

Holger skrev: så lenge det er en prius gt300 så går det jo greit :lol:
Det blir Lexus hybrid sooner or later...mark my words ;)
 #407144  av ErikG

Har toyota motorsprt grill til god pris om du er interresert. Godt valg med Avensis. Er på min andre nå og strålende fornøyd til nå.
 #407152  av @lpher

ErikG skrev:Har toyota motorsprt grill til god pris om du er interresert. Godt valg med Avensis. Er på min andre nå og strålende fornøyd til nå.
Hmm...kanskje det ja... Send meg en PM med prisforlangende du, og om du har noe annet tilovers som jeg kan være interesert i så er det bare å si i fra :)

Han jeg kjøper bilen av har bestilt sin sjette Avensis nå! :D

Legger ut egen tråd om bilen når jeg får den...da jeg har en del oppgraderinger som skal gjøre over tid ;)
 #407228  av sindrejl

@lpher skrev: As much as i hate to admit it... SÃ¥ ble det ett veldig sensible choice denne gangen! En 2010 Avensis stasj. :D

Håper du kjøpte med bensin, tok du diesel variant så kommer jeg og smekker til deg ;)

Men sånn som jeg kjenner deg så regner jeg med du ikke kjøpte bil som går på djevelens drivstoff :)
 #407308  av @lpher

sindrejl skrev: Håper du kjøpte med bensin, tok du diesel variant så kommer jeg og smekker til deg ;)

Men sånn som jeg kjenner deg så regner jeg med du ikke kjøpte bil som går på djevelens drivstoff :)
Damn straight! :D
 #407326  av TBS

sindrejl skrev:
Har du noen gang kjørt en nyere diesel bil :p?? Haha, høres ut som fordommene sitter løst her :)
 #408084  av Wishmaster

ble den ikke solgt likevel? møter jo bilen hver dag til samme tid ;)