Nå er det lenge siden forge innlegget her på forumet, så får ta en liten oppdatering
Det første jeg har gjort med bilen siden sist, eg å sette inn anlegg. Anlegget er fra dynaBel og det er på 2x12" subber med en total effekt på 2800wRms, + en svært kraftig monoblokk.

Dette spiller svært bra, og siden originalanlegget spiller så bra, har jeg ikke byttet ut noen av komponenthøyttalerne.
Basskassen plasert i bagasjerom DSC_0211.JPG (801.77 kiB) Vist 17841 ganger
Nyvasket og nypolert. Sommerfelger ligger til tørk i bakgrunnen :P DSC_0309.JPG (1.34 MiB) Vist 17841 ganger
Det neste jeg gjorde med bilen var å sote både tåkelykter bak, og baklyktene. Dette synest jeg ble veldig bra, og var en lett måte å få en mye tøffere "look" på bilen
Beklager skitten bil, hehe :P DSC_0416.JPG (1.19 MiB) Vist 17841 ganger
På tunet vårt, sammen med stratusen nænææn.jpg (1.12 MiB) Vist 17841 ganger
Det neste jeg har gjort med bilen er å skiftet instrumentbelysningen, fra den kjedelige rød/oransje til en mye mer innbydende blåfarge

Samtidig som jeg gjor dette instalerte jeg led-striper som ny interiærbelysning. Desse koblet jeg gjennom bryteren for taklyset, slik at lysene på dørken kommer på av seg selv, når dørene blir opnet. De kan også bli svangskjørte med å sette bryteren på taklyset i "på" stilling.

På bildet nedenfor kan du også se 2-DIN-spilleren jeg installerte i forbindelse med subbene i bagasjerommet.
Blå instrument/interiørbelysning DSC_0377.JPG (589.11 kiB) Vist 17841 ganger
Jeg er meget fornøyd med resultatet av dette, selv om harryfaktoren kanskje er litt høy, hehe