TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: 2001 Lexus IS200 TTE supercharged, GODKJENT

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #411733  av Ron

sindrejl skrev:
Torra skrev:Bytte i 740 da? 1800kg på den :D Høhø :lol:
1. not gonna happen
2. 1800 er ikke nok ;) Har tenkt på 528ia da de kan trekke 2tonn, har buttloads med plass og er en kurrant hverdagsbil, når den virker....... :mrgreen:
Jeg brukte en E39 523i som trekkbil, var norge på kryss og tvers med cosworth`n på henger, en genial bil å trekke med!

Var 9x19 å bøttsenka, enda var den stabil som et tog!
 #411739  av sindrejl

Ron skrev:
sindrejl skrev:
Torra skrev:Bytte i 740 da? 1800kg på den :D Høhø :lol:
1. not gonna happen
2. 1800 er ikke nok ;) Har tenkt på 528ia da de kan trekke 2tonn, har buttloads med plass og er en kurrant hverdagsbil, når den virker....... :mrgreen:
Jeg brukte en E39 523i som trekkbil, var norge på kryss og tvers med cosworth`n på henger, en genial bil å trekke med!

Var 9x19 å bøttsenka, enda var den stabil som et tog!
Fine greier, har hørt mye skryt om disse som trekkbil, men det var anbefalt med 528 pga trekkraft
 #411751  av Ron

528 har faktisk innsug fra 520, effektbrems utav tusen, planen til BMW var vell mere moment på mellomregister trur jeg..

MEN, montere du 525 innsug på en 528, da har du faktisk over 200 ærlige villige HK å dra med, flere bremser faktisk 215-220 HK med små inngrep på 2.8`n, som nevnt innsug fra 2.5 å gjerne et grenrør.

Du burde titte litt på 525TDS, den er knall å dra med den!
 #411767  av sindrejl

Ron skrev:528 har faktisk innsug fra 520, effektbrems utav tusen, planen til BMW var vell mere moment på mellomregister trur jeg..

MEN, montere du 525 innsug på en 528, da har du faktisk over 200 ærlige villige HK å dra med, flere bremser faktisk 215-220 HK med små inngrep på 2.8`n, som nevnt innsug fra 2.5 å gjerne et grenrør.

den er nok sikkert sterk den, men jeg vil ikke kjøpe bruksbil som går på satans drivstoff ;) raklaklkakalkaklaklkalkalaklklaklkalkalkalkalkaaaakkalkklakklakklakklaakk
 #411768  av Holger

sindrejl skrev:
Ron skrev:528 har faktisk innsug fra 520, effektbrems utav tusen, planen til BMW var vell mere moment på mellomregister trur jeg..

den er nok sikkert sterk den, men jeg vil ikke kjøpe bruksbil som går på satans drivstoff ;) raklaklkakalkaklaklkalkalaklklaklkalkalkalkalkaaaakkalkklakklakklakklaakk
WORD!

du for slå t med en landcruser v8 bensin :D
 #411773  av sindrejl

Holger skrev:
sindrejl skrev:

WORD!

du for slå t med en landcruser v8 bensin :D
Så nok av dem i dubai :D Råtøffe biler!
 #411775  av Holger

eller så heldig å finne en med 1fz-fe 8)
 #411847  av sindrejl

Da er bilen mest sannsynlig solgt
 #412014  av SupraJensen

Har en kompis som e veldig interesert i Lexn din :wink: også har æ en anna kompis med en 528i som prøver å få den bort, er endel små feiler med denne så dermed lav pris :)
 #412028  av sindrejl

Den er solgt, eller blir hentet Onsdag da :) Ønsker ikke bil med småfeil ;) ;) Spørs såklart hva feilene er, men i hovedsak ønsker jeg en kjerre i ganske kurrant stand