ja det blir bra,blir litt over det jeg egentlig hadde budsjetert,10 for motor 5 for gir,og 5-6 for sprut+evt mapping,lurer på og kompressormate når man først holder på trenger kanskje ikke gjøre så mye med motoren på relativt lite trøkk på pressa
Er jo samme som står i Lotus Elise, så du slipper å finne opp hjulet på nytt når du skal trimme Ellers så bir den nok meeget sprek siden bilen veier så lite (det hadde jeg ikke trodd!).
Ikke så mange som holder på med 2zz i norge såvidt jeg vet, spennende motor
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
har ikke hatt den selv på vekta,men iflg han jeg kjøpte den av var den 900 kg på vekta(slik dem veier lastebiler på) men da med 3/4 tank og reservehjulet inni bilen,17 toms compomotiv det og som reservehjul,så så tørrvekt burde vell bli rundt 850-870 kg,men hva sånn ellers som er gjort for og lette vekt kan jeg ikke svare på