dette er ikke for og være kritisk men for og gi noen tanker.
men jeg har prøvd dette og lager dette på synkronisering og dog bokser.
og jeg vl påstå at ditt system aldri vil kunne bli like raskt eller sterkt som pneomatikken.
men det som er som david sier ovenfor. at det vil komme situasjoner i real kjøring som ikke girsystemet forstår.. og aldri vil kunne forstå.
eks bomgiring!! hva kjør ditt system når du gjør det..?
det vil aldri klare og gire raskere en synkronisering tilater..
og putte ned 2-3 gir på en gang er nesten umulig og synkringene er borte fort.
i løps/dragsammenheng er di videoene ovenfor her trege i giringen!
ingenting blir så kjapt som hode ditt til og gire i kombinasjon med handa di.
kløtching timer du automtisk i hode i forhold til giringa...
det klarer du ikke med slike system..
men det hjelper med dog inmat..
men alikevel er det vanskelig og du må lære hvordan du skal kjøre bilen og når du skal kløtshe.
et eksempel her fra min da.
jeg girer ned,, slipper gasen og den girer..ok.
jeg slipper gassen så girer jeg ned.. men da ville den ikke skifte!!
hvet du hvorfor????
fordi at girkassa holder på og skifte hastighet på clutch lammelen så hardt at dog ingrepet i tannhjulene ikke slepper grepet!! og dette med 50kg press på skiftegaffelen..
skjønner?
da oppstådde det en situasjon som ikke systmet sjønte.
så man må nøtt til og lære seg og kjøre med det iallefall.
iallefall når man skal klutche selv.
på en bil der du ikke er avhenig av giring ned i 0.1 0-2 .sek så
så tror jeg det kan fungere altså på gata der du kan ta det rolig og tenke.
men i løpsammenheng med synkroniserig så tor jeg du vil bygge tilbake fort.
men dette er min mening og erfaring. lykke til!
