Etter en periode med stillstand i bilhobbyen fikk jeg i sommer ny giv og ringte på to mk1 som lå på Finn i mitt lokalområde, men jeg var for sen begge gangene. Neste alternativ var å fikse en av mine egne og valget ble mk1.6eren som også var min første mk1.
Nytt bagasjegulv og delevegg mot motorrommet ble sveiset inn, men trukket tilbake slik at v6eren ville passe om jeg fikk lysten til å remontere den. Festene på gearkassen ble mk2 i karosseriet og mk1 på gearkassen, feste fremme trengte ingen modifikasjon, bakre feste ble forlenget med 4cm for å nå frem til mk2 rammen og på pasasjer siden ble nytt feste laget i rammen. Mk1 feste ligger så langt frem at jeg kunne beholde mk2 festet der også. Jeg har mk2 understell og akslingene fra SC gearkassen passer rett inn i disse.
Før:

Etter:

Mk2 interiør, mk2 elnett, bur og fester fjernet, hull etter elnett og bur ble sveiset igjenn og mk1 luftspaltene mot vindu ble sveiset tilbake igjenn. Rust og løs lakk fjernet.
Før:

Etter:

I front ble radiatorplassering ført tilbake til orginal, men dessverre hadde jeg ikke kappet den delen ut av delebilen før den gikk på høggeren så en rett blikkplate ble laget.
Før:

Etter:
