Men, Chris, og jeg - og sikkert mange flere - syns det skal være en tut på hver side på MR2, og det kun av utseende-relaterte årsaker..

The Doctor skrev:Begrunn hvorfor det blir feil er du snill!?men jæven da.. jeg mente det jo såklart ikke at det er FEIL på den måten......
The Doctor skrev:Det er opp til hver og enkel om hvordan han vil at sin EGEN bil skal se ut.. Det er så alt for mange her som er så opptatt av hva de andre synes.Du har kanskje ikke tenkt tanken på at jeg kjenner Kim JÆVLIG personlig? Da sier såklart jeg hva jeg mener og har aldri sagt det blir STYGT med en stor tut, bare synes litt av essensen med mr2 er to tutter
Visst 10stk står å sier at du bør lakkere bilen rød og du selv vil ha den Gul så lakkere du den Gul. Ikke rød fordi mange andre synes det..
Synes folk bør gjøre sine egne valg stor sett bestandig.. Ikke være så veeldig opptatt av hva alle synes.. Jeg selv synes MR2 ser drit fet ut med en SVÆR tut ut bak. 4.5" selv på min Turbo. Det to orginal tutene som satt der var noe små.. Også med orgianl anlegget haddet det en tendens til å bli jævlig varmt i eksos anlegget, sånn at det stod å knitra og tikka lenge etter jeg hadde vært å gassa litt.. Med den nye eksosen så lagde det ingen av disse lydene på uansett kjøring. Bare mye råere broommingJeg ga 4000,- for Apexi N1 og en Apexi Di-cat eller noe sånt. Synes ikke det var så mye dyrere enn all annen eksos...?
Ciao!
mr.two skrev:Litt action er jo ikke å foraktetror det var noe med prisEr litt fan av det
Hva var topic igjen ?