TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HKS Hi-Power eksos - Mr2 MK2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#53262  av The Doctor

Begrunn hvorfor det blir feil er du snill!?

#53274  av Dalan

Feil er det ikke - i en praktisk betydning.
Men, Chris, og jeg - og sikkert mange flere - syns det skal være en tut på hver side på MR2, og det kun av utseende-relaterte årsaker..
:)

#53288  av mr.two

Dalan skrev:Feil er det ikke - i en praktisk betydning.
Men, Chris, og jeg - og sikkert mange flere - syns det skal være en tut på hver side på MR2, og det kun av utseende-relaterte årsaker..
:)
Ja hver sin smak og takk for det ! 8)

#53341  av chris

The Doctor skrev:Begrunn hvorfor det blir feil er du snill!?
men jæven da.. jeg mente det jo såklart ikke at det er FEIL på den måten......

*peke på det "dalan" skrev*

#53342  av sindrejl

er da bare av utseende messige årsaker hvor helt klart en eksos på hver side er tøffest på mr2 :) er samme som om lamborghini skulle hatt et svært på ene sia.. det er ikke "rett" :)

#53344  av cameleon

Hehe, ja jeg liker best mr2 med to tuter bak jeg også :wink: Det eneste som er problemet er at de jeg har sett som har to tuter, er enten forferdelig stygge, eller forferdelg dyre. Hadde jeg hatt $$$ ville nok valget havnte på det dragsaken til Markus, men som jeg har hørt så trekkes HK ned pga at det er for stort på en orginal gti motor.

Jeg er vel en av de som synes at 1 høl ikke ser så utrolig dumt ut. Akkurat nå er det vel det at jeg er ikke spes fan av de orginale tutene som er på MK2. Synes de er litt puslete.

Men vi får se hva som skjer :D

#53369  av The Doctor

Det er opp til hver og enkel om hvordan han vil at sin EGEN bil skal se ut.. Det er så alt for mange her som er så opptatt av hva de andre synes.

Visst 10stk står å sier at du bør lakkere bilen rød og du selv vil ha den Gul så lakkere du den Gul. Ikke rød fordi mange andre synes det..

Synes folk bør gjøre sine egne valg stor sett bestandig.. Ikke være så veeldig opptatt av hva alle synes.. Jeg selv synes MR2 ser drit fet ut med en SVÆR tut ut bak. 4.5" selv på min Turbo. Det to orginal tutene som satt der var noe små.. Også med orgianl anlegget haddet det en tendens til å bli jævlig varmt i eksos anlegget, sånn at det stod å knitra og tikka lenge etter jeg hadde vært å gassa litt.. Med den nye eksosen så lagde det ingen av disse lydene på uansett kjøring. Bare mye råere broomming 8) Jeg ga 4000,- for Apexi N1 og en Apexi Di-cat eller noe sånt. Synes ikke det var så mye dyrere enn all annen eksos...?

Ciao!

#53373  av sindrejl

The Doctor skrev:Det er opp til hver og enkel om hvordan han vil at sin EGEN bil skal se ut.. Det er så alt for mange her som er så opptatt av hva de andre synes.

Visst 10stk står å sier at du bør lakkere bilen rød og du selv vil ha den Gul så lakkere du den Gul. Ikke rød fordi mange andre synes det..

Synes folk bør gjøre sine egne valg stor sett bestandig.. Ikke være så veeldig opptatt av hva alle synes.. Jeg selv synes MR2 ser drit fet ut med en SVÆR tut ut bak. 4.5" selv på min Turbo. Det to orginal tutene som satt der var noe små.. Også med orgianl anlegget haddet det en tendens til å bli jævlig varmt i eksos anlegget, sånn at det stod å knitra og tikka lenge etter jeg hadde vært å gassa litt.. Med den nye eksosen så lagde det ingen av disse lydene på uansett kjøring. Bare mye råere broomming 8) Jeg ga 4000,- for Apexi N1 og en Apexi Di-cat eller noe sånt. Synes ikke det var så mye dyrere enn all annen eksos...?

Ciao!
Du har kanskje ikke tenkt tanken på at jeg kjenner Kim JÆVLIG personlig? Da sier såklart jeg hva jeg mener og har aldri sagt det blir STYGT med en stor tut, bare synes litt av essensen med mr2 er to tutter ;)

#53374  av The Doctor

Og faktisk de jeg kjenner JÆVLIG personlig synes MR2 bare skal ha en større tut. Det er folk som både har MR2 selv og ikke har MR2 selv!

#53380  av chris

nå var det ikke meninga å starte denne idiotiske diskusjonen, når jeg sa spøkefullt at "det var feil".

såklart er det opp til hver enkelt hva man vil gjøre med sin bil, har aldri sagt noe annet heller. har heller aldri sagt at en tut var stygt. og heller ikke har jeg prøvd å si at noen her ikke får lov til å gjøre hva de vil. og når en "diskusjon" går over i å bli "min kompis synes det" og "ja, men MIN kompis synes det", da er det hele litt barnehage-aktig (dette er da IKKE personlig ment mot noen her, bare så det er sagt :)).

jeg foreslår vi lar denne "diskusjonen" ligge fra og med nå, og går tilbake igjen på det tråden handlet om. :)

#53387  av mr.two

Litt action er jo ikke å forakte :D Er litt fan av det

Hva var topic igjen ?

#53445  av chris

mr.two skrev:Litt action er jo ikke å forakte :D Er litt fan av det

Hva var topic igjen ?
tror det var noe med pris :P

#53464  av [BHS]paladin

MR2 skal HA 2 utblås!!!

Liker du stor utblås så kjøp zuzuka twin 5" utblås da

Men som du sier doctor vær sin smak.........

Tenk om alle i verden hadde den samme bra smaken a .. :lol:

#53473  av The Doctor

Jeg lar hver å diskutere dette.... igjen med deg..