KP funker som berre det! Trur ikkje eg kunne valgt beire herjebil, egentlig

Nok krefter i forhold til vekta, så eg trenger ikkje ha den på turtall for å få sladd, og lyden er akkurat som den skal vere!
I dag var det snø- og isfritt tidlig på dagen, før det kom et par cm med snø på ettermiddagen. Fryste på utover kvelden. Så har fått prøvd den på berr asfalt, på grus, og på snø og på is idag

Den går ikkje rundt på berr asfalt, men fullt mulig å legge den pittelitt brei. På grus må den ha en del turtall, men har akkurat nok krefter til å 360e.. På snø og is er den heilt perfekt! Trenger ikkje mykje pådrag før den legger seg i en fin og enkelt kontrollerbar sladd.
SÃ¥ det var herjebilanmeldelsen hittil
Ellers så har temperaturmåleren slutta å virke

Dette la eg merke til før eg la ut på første glattkøyringa, men eg håpte det skulle "gå over" av seg sjøl.. men det er fortsatt ikkje liv i det. Kva kan ha gått galt der? Stod altså stille i garasje etter normal køyring (uten teikn til problem) då noke har bestemt seg for å svikte.
To bonusspørsmål:
- - Kva lyspærer passer i taklampen? Har kjøpt en type som heiter C5W (..trur eg..). Riktig rørform på dei, men er akkurat litt for lang til å passe..
- Er det 30l tank på Starletane? Fylte fullt med nesten 30l på nesten tom tank, nemlig.