QuiNlan skrev:Å kjøpe en ny bil, bare fordi den skal være sprekere er ikke aktuelt per dags dato. Har hatt bilen i eie i 7 år nå, og jeg vil tørre å påstå at den har en sjel. Kunne godt kjøpt en bil til, som er sprekere, men ikke byttet ut.Etter hva jeg hører på diverse forums kan du få ganske mye bedre gassrespons og akselerasjon (i sær i lave hastigheter) om du bytter ut det digre dual-mass svinghjulet på disse bilene med et lett single-mass hjul.
Kan noen bekrefte/avkrefte om det går ann å få tak i nye TTE kompressorkit i Belgia fortsatt?
Et godt eksempel - mener jeg - er hvor treig bilen føles fra lyskryss (eller om du ruser den i fri) kontra hvor potent den føles i motorveihastighet.
Kan avkrefte at TTE kompressorkitene lages fremdeles. De eksisterer nå kun på bruktmarkedet.
Er vistnok samme kompressoren som sitter i en eller annen Mercedes, så med riktig vugge å plassere kladeisen på, og riktige reimer og hjul, så kan du bruke denne.

___________2003 IS200 SportCross______________
______________PROSJEKTTRÃ…D________________
TOM, DU KAN IKKE STRIKKE I SLIKE HASTIGHETER!
FAEN, TOM!!!! IKKE SPILL HELT NÃ…!
Har også en 2012 Prius Plugin som hverdagsbil