TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VRAKA MR2en isted :( Min tid som MR2 Eier er forbi...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#54868  av @lpher

Ai!! kondolerer FW....no fun! Men...det er som sw20 sier...det viktigste er at ikke du selv ble rammeskeiv :)

@lpher

#54869  av tahustvedt

Uflaks! Bedritent når sånt skjer.

Håper du får montert ut ting. Har du nyoverhalt motor sier du? Kanskje noen ville vært interressert i den.

Har aldri hørt om noen som har blitt skadet i en kræsj med MR2 MK2. Det virker som om det er en solid bil å kræsje med. Har lest noe på et amerikansk om en som fikk en Tahoe som holdt høy fart i ræva mens han sto i et lyskryss og kunne åpne døra og gå ut selv etterpå. Vet ikke om det er sant...

#54876  av mr.veilsidewankel

Ã¥ faan, det var du som fik juling og fucka opp bilen ja,
synes du har hatt nok piss nå. må være dårlig karma eller noe.
håper det ordner seg med forsikringen, go at du får deg en pen ny toyota (selv om ingenting vil bli som "the first love" )

Kondolerer

#54912  av kake

Tragisk det der... :(

Bra det gikk bra med deg da :)

#54950  av sindrejl

ånei så utrolig jævlig!! :( :( Håper alt ordner seg med forsikring og at alt går bra med deg. Skal se du får tilbake mye og ikke godta det første og "beste" tilbudet :) Cameleon fikk veldig mye mer pga frekk/dårlig takstmann :)

Kjøp deg ny mr2.. eller gt4 celica ;) :D Vil gjerne fortsette å ha deg på forumet serru :) Lykke til videre iallefall!! Håper alt ordner seg og at jeg får se deg mer her inne! *klemme*

#54956  av FireWalk

Takk for all støtte :) sw20: ja jeg må få den regningen med deg når du har tid.. er mulig jeg kommer inn for å se på bilen i morgen.. må se om jeg finner nøkkelen til jobben osv som lå i den.. ta ut anlegget..

har utrolig vondt i brystet og ryggen nå.. har fått en kul i nakken som er veldig vonn.. skal ha meg inn på legevaka i morgen for en sjekk.. hater egentlig å være på sykehus :(

Hadde vært fint om jeg kunne fått tak i en ny MR2.. men har kikka litt på autodb.no osv.. men finner ingen som er aktuelle.. jeg orker ikke reise til Nordnorge for å hente en f.eks.. det blir for lang tur.. så jeg ender vel opp med en gammel golf eller noe nåda... :\

skal få en uavhengig takstmann fra NAF eller noe til å se på bilen.. tviler på forsikrings selskapet er særlig rause...

#55043  av sw20

pappa kan vere uavhengig takstmann............

#55044  av sw20

Å DU SKAL SÅKLART HA DE EN NY BIL.... (BIL=MR2) ALT ANNA E KJØRETØY...................... :lol:

#55056  av DannyBoy

Uff da... :( Kondolerer...

Håper alt ordner seg med henold til forsikring osv, og at du får skaffa deg ny Toyota :wink: Good luck.... :)

#55172  av Zerpent

Kondolerer Firewalk. Utrolig surt.

Litt off topic men... hva om dette hadde skjedd med meg som har delkasko? Hadde jeg fått igjen noe siden det ikke ville vært min skyld?

#55173  av gabberguy

Tror ikke du hadde fått igjen noe da nei... dekker bare brann og tyveri vel?

#55177  av FireWalk

får en smell på 10.000 kr i egenandel jeg nå vist nok.. men skal stå på mitt.. jeg mener bestemt at dette ikke var min feil.. når det er 80 sone der, og det ikke lar seg gjøre å kjøre i 80 der pga såpeglatt veibane.. også ble det satt opp 50 soneskilt etter at jeg hadde krasjet.. først da ble de "obs" på det... purken stod og advarte alle som skulle kjøre inn i tunnellene etterpå om at det var ekstremt glatt, og at man måtte kjøre veldig rolig.. da INRØMMER de jo at det er noe gale med veien.. så jeg har ikke tenkt å ta på meg noe skyld for dette.... SW20 sa det selv, han prøvde å bremse når han kjørte hjemover etter å ha satt meg av.. og da låste hjula seg med en gang bare han var litt borti bremsa.. og det var ETTER at de hadde spylt og børstet veien med en slik spesial-bil...

#55182  av gabberguy

Er det veivesenet som eventuelt må dekke skaden da? eller hva?

#55189  av chris

FireWalk skrev:får en smell på 10.000 kr i egenandel jeg nå vist nok.. men skal stå på mitt.. jeg mener bestemt at dette ikke var min feil.. når det er 80 sone der, og det ikke lar seg gjøre å kjøre i 80 der pga såpeglatt veibane.. også ble det satt opp 50 soneskilt etter at jeg hadde krasjet.. først da ble de "obs" på det... purken stod og advarte alle som skulle kjøre inn i tunnellene etterpå om at det var ekstremt glatt, og at man måtte kjøre veldig rolig.. da INRØMMER de jo at det er noe gale med veien.. så jeg har ikke tenkt å ta på meg noe skyld for dette.... SW20 sa det selv, han prøvde å bremse når han kjørte hjemover etter å ha satt meg av.. og da låste hjula seg med en gang bare han var litt borti bremsa.. og det var ETTER at de hadde spylt og børstet veien med en slik spesial-bil...
stå på krava ja!! ikke godta noe tull.

#55191  av NISMO

Dette var virkelig synd. Kondolerer.

Du kan sikkert ordne deg litt erstatning fra veivesenet...
Du får ringe dem og true med søksmål viss du ikke får f.eks 50 000,- i erstatning. Og husk å nevne at du har fått varige men av uhellet (rygg/nakke) :wink:

Det er vertfall verdt et forsøk......