Re: Godkjenning av mongoose 2,5" og andre spørsmål
Legg innLagt inn:21 nov 2015 15:31
Har bestillt nye plugger og luftfilter så de skal nå fiksest relativt lett, har frem til mars å få fikset de, men ellers storfornøyd me den 

Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
Makk skrev:Ser ut som du ikke skal fare på det nazistverkstedet igjen ivertfall :p CO og svetting fra motor er feil en må regne med på gamle biler....Det er fremdeles feil...
Det må nesten være bærekula han mener.
Makk skrev:Ikke om du reiser en plass der den er realistiske.Realistiske? Du mener en plass der dem ikke følger reglene. Å klare avgassreglene på en gammel bil er ikke noe problem overhode, så lenge man har en vedlikeholdt bil med avgassutstyret i orden.
Makk skrev:Kommer an på om dem er klar over reglene sine eller ikke, der er mange differensierte regler å enkelte overgangsregler, spesielt på importerte biler på 90 tallet.Jaha? Sist jeg var på BT så hadde han en ganske enkel liste over kravene. Startet med Euro1 reglene fra 1992. Og så videre til Euro2 i 1996, og så videre. Alle biler som ble importert må følge det for å kunne registreres her, med unntak om flyttegods.
ArildM skrev:Om en 20 års gammel bil har eksempelvis 10% over kravene på CO er det vel ikke enden av verden? Og om bunnpanna er dekket av litt inntørka olje så ser jeg ikke helt undergangen i det heller? Og akkurat her er det STOR forskjell på verkstedene. Noen ser litt gjennom fingrene, andre finner flere feil enn bilen egentlig har.Hehe, nei, er neppe verdens ende, men selv en 20 år gammel bil burde ikke være noe over kravene. Sleit med min også, men bytta cat og da var den laaaangt under kravene:)