Makk skrev:Sorry Boise, men dette OS'et blir mer og mer crap....Var da faen til gnål. Windows 10 fuker utmerket. Tror det må være du som har noen form for hjerneskade, eller enorm inkompetanse om du ikke klarer å få win10 til å funke. Det er bedre en samtlige tidligere utgaver, knuser dem hands down.
Den ENOOOORME memory leaken du får på sånn cirka ABSOLUTT alt er jo helt tragedie, skulle tro det gikk baklengs i utviklinga, hardwaren er jo hardcore for en laptop å være, men OS'et ligger der som ei feit hore og cockblocker ALT du prøver og gjøre med sin bakgrunnsapplikasjoner og annet rubbish.
Bestilte kingston hyperX ddr4 brikker nå så jeg får dual channel på nye gaming laptoppen og en meget awesome samsung SSD M2, og det blir selvfølgelig windows 7.
Aldri i verden skal jeg ha et OS som skal bestemme ting for meg, fy faen i helvette for noe forbanna dritt win10 er... Absolutt alt det gjør er treigt og ubrukelig, null kompabilitet og komplett ubrukelig.
Savner den tiden PC'er ikke var "dumbed down" for den generelle bermen......
DERP DERP jeg trenger jo 3x advarsler om at NÅÅÅ SKAL DU ÅPNE EN .CFG FIL I NOTEPAD OG ENDRE NOE SOM KAN UTLØSE ATOMKRIG, ER DU SIKKER x3???? hore-OS!!!!
Et system der jeg ikke til all tid er øverste admin er absolutt 200% ubrukelig.
Win2k forever boise !
Kjører det på en flere år gammel maskin og har mye ebdre ytelse en samtlige versjoner tidligere, ingen feil, alt funker. Til og med den 20 år gamle delekatoalogen til Mazda funker. L2P nabb.

Mazda 626 GT - 2.5 V6Â KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec