1999modellen er tydeligvis en Facelift, og har en litt spesiell sikringsholder. Den fra tidlig spec passer i alle fall ikke.
Snakket med en butikk i USA og de hadde heller ikke delen tilgjengelig. Toyota må skaffe fra Japan, rett fra fabrikken
Ingen huggere i Norge som hadde noe som ser ut til å stemme heller. Samt jeg egentlig ikke vil ha noe brukte deler. Fant en brukt i Tyskland for 1000+mva+avgifter.
Fant også en i USA for 2500 inkl ekspress-shipping+mva+avgifter, men blir ikke så langt unna prisen jeg får direkte hos Toyota.
Uansett, tenkte litt i går kveld, og shit, hvorfor ikke plukke i stykker og sette sammen igjen? Hva er det verste som kan skje? At den går i stykker?

Litt stilig laget egentlig, minner meg om PCB på et hovedkort i PC, bare at det er oldschool med fysisk adskilte lag og metallplater som forbinder alt. 3lag med plast og metallskinner, som igjen er koblet til en printplate. Plukket alt ned, vasket, pusset bort irr, det meste ser fint ut, unntatt et par plater som har korrodert litt mye. Satte inn alt med Lanolin, som ikke skal være strømledende, og samtidig være en naturlig fuktutdriver. Så nå er det kaaanskje, bedre enn nytt? Får se senere i dag. Hvis ikke blir det ny fra Toyota