TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• IS200 med kompressor.. noen med erfaring?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#67511  av lexusmann

Hvis det er noen som synes det er noen rare innlegg lagt av meg, så får dere bære over meg, er ny i dette faget.....Får det vel til etter hvert! :oops:

#68285  av erling

lexusmann skrev:Hvis det er noen som synes det er noen rare innlegg lagt av meg, så får dere bære over meg, er ny i dette faget.....Får det vel til etter hvert! :oops:
Hehe.. Det går seg nok til skal du se. Ganske så kul den is'en din, du får se om du får lagt ut litt bilder av den etterhvert. :)

#68359  av @lpher

lexusmann skrev:Hvis det er noen som synes det er noen rare innlegg lagt av meg,
:D Du beskrev jo nettopp majoriteten av oss her inne jo! LOL :D

@lpher

#69217  av lexusmann

Hvis du sier det så, ble litt roligere da....Er jo ingen som er perfekte, da, hehe :D
En liten rapport fra Autofilmessa på Lillestrøm, forresten. Den var KONGE!!!!!! har aldri sett såååååå mange rå biler på ett brett, og rosinen i pølsa var Koenigsegg CCR, tok flere bilder av den, hehe....
Tok en masse bilder, men ettersom jeg bare har et APS-kamera, vet jeg ikke helt hvordan jeg eventuelt skulle få lagt dem ut her...Hmm, muligens hvis jeg fikk dem fremkalt på cd og så lagt dem på pc'n...Er ikke helt inne på denslags. Noen som har et tips?

#69234  av @lpher

lexusmann skrev:Hvis du sier det så, ble litt roligere da....Er jo ingen som er perfekte, da, hehe :D
En liten rapport fra Autofilmessa på Lillestrøm, forresten. Den var KONGE!!!!!! har aldri sett såååååå mange rå biler på ett brett, og rosinen i pølsa var Koenigsegg CCR, tok flere bilder av den, hehe....
Tok en masse bilder, men ettersom jeg bare har et APS-kamera, vet jeg ikke helt hvordan jeg eventuelt skulle få lagt dem ut her...Hmm, muligens hvis jeg fikk dem fremkalt på cd og så lagt dem på pc'n...Er ikke helt inne på denslags. Noen som har et tips?
Om du får de i digital form på ett eller annet vis...så har vi egnet plass til å legge ut slikt ja....det er bare å say the word :)

Vi vil se bilder! :D

@lpher

#69526  av lexusmann

@lphemann, hvordan får jeg lagt til bilde på venstre side ved "kalllenavnet" slik som du og flere andre har? Har forresten en svakhet for Supra mk4..... :D Har MANGE supra bilder på pc'n....
Tilbake til det med bildene, så regner jeg ikke med at det blir noe problem å få fremkalt de på cd, men har ganske mange av dem(les:50+), da blir jeg vel nødt til å plukke ut noen :?:

#69537  av @lpher

lexusmann skrev: @lphemann, hvordan får jeg lagt til bilde på venstre side ved "kalllenavnet" slik som du og flere andre har?
Øverst på denne siden...under "Toyota Sportscar Owners Group Norway" så finner du "Profile"...gå inn der og helt nederst på den siden vil du finne
"Avatar control panel" ....og last opp en avatar fra din egen maskin...its easy :) bare husk på at den kan være max 96x96dpi og max 12kb. :)
lexusmann skrev: Har forresten en svakhet for Supra mk4..... :D
You and me both pal :D
lexusmann skrev: Har MANGE supra bilder på pc'n....
Ditto...vanskelig å si hva man skal bruke det til men :D
lexusmann skrev: Tilbake til det med bildene, så regner jeg ikke med at det blir noe problem å få fremkalt de på cd, men har ganske mange av dem(les:50+), da blir jeg vel nødt til å plukke ut noen :?:
Sender deg PM med e-mail adressen min jeg...så kan du sende de til meg..så kan jeg laste de opp på TS-OGN's dedikkerte server :)

@lpher

#69662  av lexusmann

Det med den avataren var ikkeno'...Fant ett bilde som var under 12 kb, men så stemte ikke størrelsen....gav opp :?

#69673  av mr.two

lexusmann skrev:Det med den avataren var ikkeno'...Fant ett bilde som var under 12 kb, men så stemte ikke størrelsen....gav opp :?
Du kan redigere pixel størrelsen i et bildebehandlings program du helt sikkert har på pc'en. PhotoShop, Paint etc..

#69691  av lexusmann

Joda, jeg har Paint, men er ikke sånn inne på bilderedigering at jeg får det til.....Veldig irreterende!!!!!! :x Har sittet å plundret i lange tider....

#79214  av Kebab gud

jeg fikk beskjed ferdig til 70.000 .. som jeg skrev også ..
men nå økes jo avgiftene eller no etter nyttår :/

#79217  av Oas

Kebab gud skrev:jeg fikk beskjed ferdig til 70.000 .. som jeg skrev også ..
men nå økes jo avgiftene eller no etter nyttår :/
ferdig montert ja men er avgiftene betalt, siden så på et is200 forum og da kostet det rundt 70 000 nok for dem og og de bode ikke i norge og med norske avgifter ville vel vi måtte betale en del mere en dem

#79231  av Kebab gud

jeg fikk beskjed av yota storo at det var ferdig .. 70.000 ferdig ..
og ferdig betyr med avgiftene betalt ..
er TTE her .. ikke noe annet piss

#79246  av 2fast4u

TTE-compressor kit koster kr 69.883.- ut til kunde. :shock:
Ikke montert. :!:
Uten avgifter. :!:

Vet at det er noen som er blitt solgt billigere her i Norge. Feilpriset/feilinformasjon etc.

Sinnsyk pris, er billigere i Sverige og USA :!:

:wink: