Har sniffet litt på TG bil ja. Men syntes de er veldig dyre. 91 modeller til 145000 kr osv.. blir litt i overkant.. Jeg vil ha en 93 modell, eller en 92 modell med Airbag. Og om jeg ikke tar helt feil så ble Airbag og ABS standard i 93. Jeg så en 93 modell hos TG bil, men så at det var 91 modell Ratt på den.. så jeg sendte mail og spurte om det ikke var en 91 eller 92 modell, siden det ikke var Airbag på. Men da sier TG bil at Airbag ble standard i 94! og det stemmer jo ikke... ?
Tror jeg skal få noen her i Ålesund til å importere for meg i så fall.. de tar 5000 kr for å importere bilen, også blir det noen tusen ekstra for å få den fraktet på trailer fra tyskland og hit..
Så da gjenstår det bare å FINNE en bil i f.eks tyskland først..
Grunnen til at jeg vil ha 93 / 92 modell er at jeg vil ha med meg de revisjonene som kom da. Nytt understell, doble stabstag, kortere gir spake, Airbag, ABS bremser som standard, osv.. samt at bilen er litt senket orginalt.
Tror jeg skal få noen her i Ålesund til å importere for meg i så fall.. de tar 5000 kr for å importere bilen, også blir det noen tusen ekstra for å få den fraktet på trailer fra tyskland og hit..
Så da gjenstår det bare å FINNE en bil i f.eks tyskland først..
Grunnen til at jeg vil ha 93 / 92 modell er at jeg vil ha med meg de revisjonene som kom da. Nytt understell, doble stabstag, kortere gir spake, Airbag, ABS bremser som standard, osv.. samt at bilen er litt senket orginalt.
- MR2 TURBO -