Det staget som går fra wastegaten og bak på turboen er rimelig rett, uten noen form for bøy, det er jeg ganske sikker på, er en stund siden jeg har sett en sånn turbo nå.
Orginalt trykk ligger på 0.35 bar, ihvertfall gjorde min bil det (A/T).
Og slangen som går fra wastegate til kompressorhus har ingen T-stykke på seg eller noe lignende, evt. slangeklemme eller noe?
Der skal bare være en slange på ca 10cm uten noen som helst form for struping eller lignende.
Med uorginalt eksosanlegg vil du få noe høyere trykk pga. mindre motstand i eksoen, uten cat. med 2.5-3" eksos mener jeg å huske at trykket vil bli liggende på ca. 0.5 bar.
Og som sagt tidligere så er måten å justere opp trykket på å legge noen skiver mellom wastegaten og kompressorhuset den mest vanlige, (flytte klokken lenger ut og gi kortere vandring på staget), det kan jo også gjøres ved å bøye staget litt.
Tror jeg vil anbefale deg å prøve å rette ut staget slik at det blir snorrett og prøve hvordan det da blir.
Gjerne fjerne Boostcontrolleren din og få det så orginalt som mulig.
Håper dette hjalp deg et stykke på vei ihvertfall.
