TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ã…rstreff i Nord, 2005

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

 #71077  av Morten BangÃ¥s
 
Har reservert banen for 2 helger til 2005 sesongen. Har ikke fått konkret svar på om jeg får disse datoene men det går sikkert greit.

Første helg i Juni - Siste helg August

http://www.sommertreff.no er oppdatert litt også med ny design og litt bilder.
Kommer info etterhvert som det skjer noe matnyttig.

Camping innenfor portene tror jeg ikke blir aktuellt i 2005. Der blir bilene innelåst om natten, og du må gjennom portvaktene for å hente bilen hvis det er noe spesiellt som skjer. Ellers får ingen være der. Vi setter opp en teltleir like utenfor i stedet. Bare flaks at ikke det ble mere skader på biler enn det ble i år. Bilene må vel nesten komme først :wink:
Det er vel Juni treffet som er mest aktuellt for dere?

 #71190  av Tor
 
Bra jobba Morten, Jeg kommer nedover alt ettersom det passer med jobb osv.. Men nedover til ACR skal jeg iløpet av sommeren da. Syntes det er bra at camping skal foregå utenfor banen og ikke på innsiden lamme bilene. Det var faktisk en del skader påført av fulle folk der nede i sommer. Når har andre TS-OGN folk tenkt seg oppover/ nedover i sommer da?

 #71388  av tojo
 
:D Ja tror nok flere Ts-ogn folk møter opp, iallefall noen.
Sommertreff/TS-OGN Landstreff Nord....dette skal bli coolt.
Jeg satser på en SUP(erb)RA sommer. Pent vær,masse damer og mange råe Toyota`er++.
ACR er en lækker bane. 8) møt opp folkens..

 #71396  av Morten BangÃ¥s
 
tojo skrev::D Ja tror nok flere Ts-ogn folk møter opp, iallefall noen.
Sommertreff/TS-OGN Landstreff Nord....dette skal bli coolt.
Jeg satser på en SUP(erb)RA sommer. Pent vær,masse damer og mange råe Toyota`er++.
ACR er en lækker bane. 8) møt opp folkens..
Siden du bor i Mo i Rana, vet du om hva som skjer på ACR for tiden? TLF nr er ikke i bruk, mobil har ikke dekning/ikke i bruk og de svarer ikke på mail :? Skulle jo være typisk at det blir nye folk der til neste år igjen...

 #71958  av Tor
 
Bytter de folk ofte der nede da? Klarer vel ikke opprettholde noe forhold til dem da, nye folk osv....

 #71960  av memo
 
ikke så mange som vil ta på seg en jobb der man allerede har millioner i gjeld :/

 #71994  av Tor
 
GÃ¥r ikke anlegget der oppe ganske bra da? NÃ¥r ble det bygget?

 #71995  av memo
 
bra? nei :)

de gikk 500.000 i underskudd på STCC f.eks... og da var de i gjeld fra før av...

 #72109  av Tor
 
Litt synn at det ikke er noe og tjene på da. Vet ikke hvor genial foretnings ide det var og bygge et bane anlegg så langt nord da. Men det er en fordel for oss som bor her da. Er vel ikke den helt kjempe trafikken på banen da.

 #73471  av Morten BangÃ¥s
 
Da har jeg omsider fått tak i Lene på ACR, og noen har allerede leid første helg i Juni desverre. Men datoene blir som følger:

10-12 Juni

26-28 August

Hva som skjer videre finner du på http://www.sommertreff.no , og angående TS-OGN treff samtidig blir Tommy (ST205RR) deres kontaktpersom hos oss :wink:

Dere har vel sett Toyotaen i "banneren" til http://www.sommertreff.no :?: :P

 #73481  av Morten BangÃ¥s
 
*Motoranlegget som kostet 61 millioner kroner å bygge er riksanlegg for motorsykkelsporten (Road-Racing) i Norge,
men kan med fordel også brukes til bilsport, da banen er i full "Formel 1 format".*

Bilde

Bilde

Banelengde: 3.753 m
Banebredde: 11 - 13 m
Nivådifferanse: 31 m, fall 8.6%

Bilde

Bilde

Fine plasser er det og til litt service og skruing på bilene våre uten av publikum står å henger over deg.....
Bilde

 #73487  av Tor
 
Bra jobba, jeg kommer sikkert nedover begge gangene :)