Side 2 av 2

Legg innLagt inn:22 okt 2004 23:12
av T23 Turbo
Ja det tager lidt tid at afmontere det og male.Men det er tiden hver.Ja det er 143hk udgave jeg kører med.Men hvis du skal have på t-sport skal du bare sænke kompression som jeg har gjort.Der er masser der kører med turbo på t-sport i usa.Du kan købe færdige kit.Da vi lavede det på min kunne man ikke købe noget, så vi har lavet alt selv incl. mapfuler,og de færdige kit du kan købe er der ikke så fin finnish som på min.
MVH Finn.Bilde
Der kan du ser dyno test.

Legg innLagt inn:23 okt 2004 18:11
av Oas
hvordan er avgift systemet i danmark samme som i norge?

afgivt.

Legg innLagt inn:23 okt 2004 21:46
av T23 Turbo
Med hensyn til hvad??.Det kan ikke synes.
MVH Finn

Legg innLagt inn:27 okt 2004 08:19
av vegar85
en av de fineste celican jeg har sett. veldig pen. :wink:

Legg innLagt inn:27 okt 2004 11:47
av Oas
kaimagne skrev:Meget heftig bil! Applaus!

Et par ting: Ser du har lakkert midtkonsoll og ramme rundt speedometer osv - er dette tidkrevende? Hvordan gjorde du det? Har vurdert å gjøre det samme selv, men da i rødt, selvsagt.

En annen ting: Du sier at du har ca 200 hk - ut fra at du topper på 5700 rpm så antar jeg du hadde den vanlige 143-hk i utgangspunktet. Noen som har prøvd med turbo på T-Sport-motoren?
Hva tåler den av turbotrykk? Den er jo allerede mye høyere i kompresjon enn den vanlige (11,5:1 kontra 10:1). Hvor mye kan en egentlig presse denne motoren? Min har maks effekt på 7800 rpm...

Kai Magne
her er litt om turbo på t sport http://www.everythingcelica.com/ubbthre ... 1953293170