Nummer: 20
2. Eier: steffen sebu- valdres
3. Modell: 1987 supra mk3 ma70
4. km.stand 195000
5. bøttestoler i alcantare
6. import.
7. SPECS
foreløpig går den på 0,8 ladetrykk og lager 485hk.

bra det!! skal opp til våren til 1,5 bar!
*Electromotiv styring
*880ccm dyser
*Smidde wiseco stempler
*smidde eagle råder
*balansert og slipt veiv med clevite lager rundt om
*portet og overhalt topp.
*rustfritt grenrør
*spesialbygd nytt innsug
*flyttet dynamo+fjernet ac anlegg
*turbonetics snurre type stor.4 tomm inn og 4 downpipe, 3 tomm resten som ender i ei bakre carbonpotte.
*fidanza alu svinghjul
*spec stage 5- 6 pucka zinter clutch
*stor spesialbygd intercooler. fra vange til vange, frå panserlås til frontleppe!!
*magna bensinpumpe(god for 1000hk) med 12mm bensinrør med dobbel inngang fuelrail.
*forstørret bunnpanne med toga oppgraderings oljepumpe + oljeflyttersett
med 2 oljekjølere med vifte bak hver spreder.
*el kjølevifte
* fjærnet abs,ac anlegg,cruise control+ 1000 andre org duppeditter i motorrommet.
*polert omtrent alle alu deler i motorrom. ikke bra for kjøling men ser porno ut!!
*elektrisk servopumpe.
*hks turbotimer
*kortet girstang
*sota lykter rundt om
*speedhut instrument skiver
*a stolpe instr holder
*Black diamond slissa skiver foran
*d2 coil over sett.
*gewalt skrudde 17*10 felger med toyo trampio
*detroit true track drevsperre.
*ny styling frontfanger
*raud perlemor candylakk
*stereo er MODERAT
* + sikkert mye anna e kji kjem på i farten!!
8.kommende specs er :
*Poly foringer i heile bilen
*TÃ¥rnstag
*andre kammer
*++++
9.beste tid: 402m 12,7s med gateslicks, dragslicks res kommer til sommeren med meir trykk.
10. inter: Skruing og evig skruing
Spesielt takk til protrim for levering og samarbeid!
