TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Paa tide med et lite kaffeslabras paa oestlandet snart?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#71537  av kaimagne

Kart sletta...
Sist redigert av kaimagne den 18 nov 2004 11:07, redigert 1 gang totalt.

#71555  av jumbo

Ja, er sikkert ledig til å ta en tur jeg...

#71608  av ErikG

Omtrent riktig som du sier. Det er i kjelleren under kommunegården. Det er bare å følge skilt til Sandvika sentrum og kjøre inn mot Sandvika storsenter. Ta neste innkjøring etter der det står hvor mange plasser det er ledig. Kan hende det står alternativ parkerings skilt der på lørdag. Er ikke 12 litt tidlig??
Vedlegg
kart2.JPG
kart2.JPG (43.34 kiB) Vist 3564 ganger

#71664  av jumbo

Si klokka 2?

#71787  av Stian

2 er jo ett bedre tidspunkt da.

Kommer jeg, men kommer i en annen japse bil, :roll:
Var å hentet ny bil med lexus lamper i går. :roll:
:lol:
Står S i grillen men.

#71789  av Stian

kaimagne skrev:Ja, jeg kommer jeg. Jeg foreslår at vi møtes kl 1200, så kan jeg spise sen og lang lørdagsfrokost sammen med dama først... :)

Håper bare at været holder seg, sånn at jeg slipper å skru på vinterdekkene før helga. Det er så stusselig å kjøre med 15"...

Kai Magne
Sommerhjul kan du se langt etter :roll: :roll: :roll:

#71818  av kaimagne

Ja, jeg sto i går ettermiddag og skifta dekk mens hele nakken og det lille glippet mellom bukse og jakke snødde igjen. Ble egentlig ikke så verst, se! Men GUD, så vinglete på asfalt! Det er ikke like kjapp respons i 60-profil som i 35-profil, I'll tell you that right here and now!

Klokka to, og siden kartene mine tydeligvis er feil, så sletter jeg dem.

Kai Magne

#71869  av Phantom3D

Jeg prøver å ta meg en tur jeg også. Kl 2 ved sandvika. Noen Mk1 som kommer el? Mitt nummer er 95 86 37 47 hvis det skal bli noen endringer eller noe (Er i millitæret og har ikke alltid inet)

#71878  av The Doctor

Uff... Må jobbe på lørdagen jeg så må nok stå over desverre.... :?

#71908  av ErikG

klokka 2 er greit. Møtes i rundkjøringen der det ikke er lov å parker, men vi har fått lov

#72010  av kaimagne

Nummer er kanskje greit å poste ja. Mitt er 93222796.

Kai Magne

#72061  av Grøndis

hmm høres kult ut, får vel prøve og ta meg en liten tur jeg da vel.
Og lufte Mr2`n litt.

#72076  av Anders gullstein

Kanskje jeg skal droppe en tur innom også. Skal på party senere på dagen i hønefoss, men skal vel være plass til dette. Kommer isåfall i min meget råe Mitsubishi Galant 2,0 GL Evolution :mrgreen:

#72077  av ErikG

håper ikke bilene må være nyvaska. Har vært ute å breia "litt" her noen dager. En del møkk må man si det har blitt. Morsom bil å leke med. Kjører på stoor plass. Dritfett.

#72096  av Anders gullstein

Bare parker ved siden av gull-galanten det, så vises det ikke så mye :wink: