TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppretting\rep av"kjøpesenter bulker"

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#72388  av jensi

Erlend skrev:Fet metode! Kjempegreit å vite om sånne firmaer.. Hvordan tar de betalt egentlig?
Er ikke sikker hva du mener men det er bare å ringe de.
Jens

#72509  av funkes

@lpher skrev:
Øy! Give us the details! :D

@lpher
Jepp..kan gjøre det i løpet av et par dager :)

#73007  av Hobbes

Jeg har også brukt Norteknikk på min Sorte Mini. Og resulatet ble bedre en lakkering. Og det på en bil som da var 6mnd.!!

#73183  av sindrejl

skulle vært totalt unødvendig å kaste bort penger på sånnt på en splitter ny bil.. faen folk er så fjerne som kaster opp dørene sånn.. er en grunn til at jeg alltid tar to plasser og det langt vekk fra volvoer.

#73235  av TurboKnut

Jeg har brukt slike firmaer i Tyskland mange ganger, og selv håpløse kjøpesenterbulker forsvinner. Var til og med en Zafira jeg kjøpte som hadde kjørt på et rådyr og panseret var ganske stygt. Vi diskuterte med selgeren hva vi skulle gjøre - og han foreslo at vi skulle bruke en "Dellen-Doktor". Jeg hadde ikke noe tro på det, men doktoren kom og løsnet panseret fra "forsterkningskryssene" under, - jobbet i 20 min og limte fast panseret i forsterkningskryssene igjen. - Og resultatet var at det svarte panseret så helt "nytt" ut - og fortsatt var ingenting opplakkert.
For dette betalte jeg vel 100 Euro (ca. 800,-).

Metodene er som beskrevet over med "Golfkøller", "dekkspaker" og til og med hammer - men når alt er ferdig så kan du ikke se noe som helst etterpå.

#73237  av erling

TurboKnut skrev:Metodene er som beskrevet over med "Golfkøller", "dekkspaker" og til og med hammer - men når alt er ferdig så kan du ikke se noe som helst etterpå.
De er noen trollmenn med slegga..
sindrejl skrev:folk er så fjerne som kaster opp dørene sånn..
Folk flest burde hatt slike "Lambodører", som dere ungdommer kaller dem. :D