TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tweeter plassering

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #73270  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev: @lpher er ts-ogn's uoffisielle leverandør av bilstereo ;)
Du har en finger med i alt som foregår her du også...så ikke prøv å snik deg unna! :D

@lpher
pokker å :P

 #75017  av gt4cs
 
@lpher skrev: På T18 så får man kjøpt det diskantdekselet UTEN diskanten i...noe som gjør at prsien blir mer behglig :) Men den diskanten og dekselet er tydeligvis EN del på ST20x...dessverre...
@lpher
vil det si den på insiden speilet? noen som har bilde av hvordan dette blir?
delenr. ?

 #75307  av QicSilver
 
Har ikke dele nr, men jeg skal prøve å gi deg en beskrivelse søstra mi kunne følge :D
1: Du har en T20
2: Du åpner døren
3: Du ser hvor speilet er festa på utsia
4: Delen det er snakk om er 180 grader på andre sia av der du fant festet
5: Det er laget av plast og har en trekantet form..der ja! der fant du den :D

 #75494  av lexusmann
 
Enig, quicSilver, få fram noen teskjeer, hehehe..... :D

 #75497  av gt4cs
 
finnes \ passer denne i en st185?

 #75539  av QicSilver
 
Du kan jo se, jeg vet egentlig ikke, har ikke sett så nøye inni en st185..
Men følg den beskrivelsen jeg gav, finner du samme trekanten har du det! :D

Om den passer: hmm, har du en fra før vil den passe 8)
Sist redigert av QicSilver den 08 des 2004 22:27, redigert 1 gang totalt.

 #75543  av tojo
 
Denne "trekanten"speilfestedeksel(Garnish, Front Door Lower Frame Bracket) finnes å kjøpe orginalt til ST185 :D .Mener at enkelte ble levert orginalt med dette!(90%sikker) :wink:

 #76056  av lexusmann
 
QuicSilver, hvoran gikk det med diskanten da??Er jo litt spent å høre hvordan det gikk...Pics?Ble vel likt som i celicaen jeg hadde da, men likevel... :P

 #76160  av QicSilver
 
Har ikke montert noe enda, det er ett prosjekt som skal settes til verks så snart jeg kommer tilbake fra juleferie! :D Skal nok ta masse bilder, fra demping til ferdige bilder ;)

På forhånd takk til @lpher som er så snill å holde av bestillingen min til kronene ruller inn :)

 #76162  av chris
 
QicSilver skrev:På forhånd takk til @lpher som er så snill å holde av bestillingen min til kronene ruller inn :)
ja, det ligger en pakke her, with your name on it ;)

 #76276  av lexusmann
 
ja, de penga..... :roll:

 #76327  av @lpher
 
QicSilver skrev: På forhånd takk til @lpher som er så snill å holde av bestillingen min til kronene ruller inn :)
No need to thank me...er vel bokstavelig talt Chris som passer på at ingen salgskåte selgere på jobben rapper den! :D

@lpher

 #76588  av chris
 
@lpher skrev:
QicSilver skrev: På forhånd takk til @lpher som er så snill å holde av bestillingen min til kronene ruller inn :)
No need to thank me...er vel bokstavelig talt Chris som passer på at ingen salgskåte selgere på jobben rapper den! :D

@lpher
jeg vokter den med nebb og klør. Nåde den som rører den saken der ass!! :twisted: :D

 #76661  av QicSilver
 
hehe, godt det fins folk med yrkesstolthet ;) Dere 2 gjør en god jobb for oss Toyota fantaster, we don't only need to look good - we also need to sound good :lol:

 #76701  av @lpher
 
QicSilver skrev:hehe, godt det fins folk med yrkesstolthet ;) Dere 2 gjør en god jobb for oss Toyota fantaster, we don't only need to look good - we also need to sound good :lol:
Hey! Den siste der var litt kul da! :D ...ikke for det...jeg må vel aller ærbødigst innrømme at jeg likte den første statementen der også da :oops: :lol: Thanx :D


@lpher