Side 2 av 2

Legg innLagt inn:22 nov 2004 00:27
av Mr2Nyter'n;p
Amund skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Men... På den 91mod motoren jeg får sitter det en annen ecu.. Som er ment til den motoren.. Uten Tvis...Re-mappa ecu eller hva det sto.. Så da er det store spørsmålet.. Hvordan vil da 91mod motoren gå med ecu og ledningsnett fra min 86mod bil? Ser ikke helt at det skal fungere prikkfritt...
skal ikke vere noe problem... har vert borti verre ting på min egen :wink:

komplett koblingsskjema ligger på lur :wink:
Ohh... Så ikke innlegget ditt jeg.. Betryggende å høre.. Stoler på deg :D

Legg innLagt inn:22 nov 2004 09:09
av Amund
Anders gullstein skrev: Men synes å ha hørt noe styr med lykter og slikt som har noe kretser gjennom hjernen på MR2'n. Hvis ikke, er det vel bare å skifte. Uansett så er det arbeid som er utenfor mitt felt.
lyktene har ikke en krets gjennom hjernen på mr2'en. de har jo ingenting der å gjøre... eneste som jeg kan tenke på, er viften i motorrommet som er koblet til sin egen lille hjerne...

Legg innLagt inn:22 nov 2004 11:20
av Mr2Nyter'n;p
Hmm... Aldri opplevd at den vifta i motor-rommet har gått jeg... :)

Legg innLagt inn:22 nov 2004 11:22
av Amund
Den kommer stort sett bare på når det er veldig varmt i været, og du har kjørt hardt.. Min hadde perioder da den gikk rimeligt konstant.. :wink:

Noe den for øvrigt gjør nå også... Av helt andre grunner selfølgeli. :twisted:

Legg innLagt inn:22 nov 2004 11:29
av Mr2Nyter'n;p
Ahh... Det forklarer det hele... Ikke fått kjørt no særlig hardt med bilen min jeg pga oljeforbruket.. Hmm... Den vifta skal få snurre godt snart selv om det er kaldt fremover... :P :P

Legg innLagt inn:22 nov 2004 16:33
av Anders gullstein
Amund skrev:
Anders gullstein skrev: Men synes å ha hørt noe styr med lykter og slikt som har noe kretser gjennom hjernen på MR2'n. Hvis ikke, er det vel bare å skifte. Uansett så er det arbeid som er utenfor mitt felt.
lyktene har ikke en krets gjennom hjernen på mr2'en. de har jo ingenting der å gjøre... eneste som jeg kan tenke på, er viften i motorrommet som er koblet til sin egen lille hjerne...
Er bare noe jeg har hørt. Fant heller ingen logikk i det.

Veldig stillegående vifter på MR2'n, så kan hende den har gått uten at en har lagt merke til det. Bare de lange kanalene kjølevæska har nød til å ta for å komme til og fra radiator er da nedkjølende :roll:

Legg innLagt inn:22 nov 2004 18:04
av TOYPARTS
DET ER TVIS PÅ DEN NYE MOTORERN SOM DU FÅR NÅ, DET VI MÅ BYTTE ER TENNIGSDELER, SPJELDHUS OG DYSER.
GÅR SOM EN LEK DETTE HER

Legg innLagt inn:22 nov 2004 18:29
av Mr2Nyter'n;p
TOYPARTS skrev:DET ER TVIS PÅ DEN NYE MOTORERN SOM DU FÅR NÅ, DET VI MÅ BYTTE ER TENNIGSDELER, SPJELDHUS OG DYSER.
GÅR SOM EN LEK DETTE HER
Perfekt! :D