TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GT-4 Streetracing...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#73600  av Tor

Er ikke så mye som skal til for og få litt bedre prestanda.

#77221  av GT4-R

TurboKnut skrev:Den svarte er også italiensk og har tilhørt ei jente som heter Lorena. Den er megastrøken men interessen for de bilene jeg har avertert er laber.
En av grunnene er at jeg ikke har tatt noen av bilene hjem til Norge, men at de står i Tyskland og vil bli avertert på Mobile og Autoscout. Det er større marked for disse bilene alle andre steder enn i Norge virker det som. Det har ringt noen som vil prøvekjøre, men etter litt prat att og fram så er det bare prøvekjøringen som er hovedmålet med samtalene.

Supra MK4'n er den "værste" bilen jeg har tatt hjem, dernest tror jeg at 03 MB AMG 32 SLK må være grei - en SLK med 354 hk men den lider jo vanvittig av at den har så ELENDIGE seter - helt katastrofe. Den bilen jeg tok hjem var et hasteoppdrag for et bilutleiefirma som skulle ha den som utleiebil - og den var bare 3 mnd gammel. Så kommer nok Sunny GTI-R'n på en fin plassering. Dette er en bil som ikke så mange kjenner til, og den ser jo litt døll ut med bestefar-look bakfra og anabolt panser forfra. Jeg har tatt inn 4 stykker av denne og har en stående i Tyskland, og med 0-100 på rundt 5 sek og med speedometernåla som villig lukter på 250tallet så er dette litt av en kjøremaskin. Celica Carlos Sainz ble jeg litt skuffet over, den virket tung og litt treg mens GT-Four'n er mye bedre i forhold...
Jeg har også tatt hjem Nissan 300 ZX Twin Turbo - godsaker det også - mens en BMW 330 Diesel virker som om den har en atomreaktor under panseret. Med automatkassa var den utrolig - bare 2.600 rpm i 150.

Nå er ikke dette jobben min lenger, jeg jobber for andre nå som ville jeg skulle være hos dem. Importen nå er bare hobbysaker som det ikke blir så mye av fremover. Jeg var 41 ganger i Tyskland i fjor og har vært 19 ganger i år - og det er ikke så glamorøst som det høres ut som.
-selv om man får kjøre mye rare og fine biler.

Finns den svarte kvar??

#77232  av GT_rider

Trur jeg har sett den på autodb.no Ikke sikker om det er den, men det var i hvertfall en svart en som stod der for en liten stund siden.

Dette er den ultimate drømmebil. bare synd jeg må vente noen år, før jeg kan tenke på åkjøpe en. Ikke bare pga finansene, men også pga forsikring.