TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 uten turbo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6058  av jumbo

Gratulerer! Lurer på om du faktisk ikke har enda flere postinger pr. dag enn jeg har :mrgreen:

Synes det er flott med aktive medlemmer, jeg! :D

#6072  av chris

Er det virkelig mulig??? Nekter å tro det :D

Har blitt relativt aktiv her etterhvert ja. Er ikke så lenge siden jeg joina, men har vel tatt av litt etter jul :)

#6075  av Goose

velkommen i klubben chris! :D
Har tatt av selv... :roll:
Har til og med OGN som start side :D

#6076  av chris

Hehe, da er vi to ;)

Men er vel på tide å få omprofilert til Toyota sportsbil klubb eller noe?

#6078  av jumbo

Hehe. Da er vi tre, som om dere ikke visste det fra før! :wink:

Helt enig, omprofileringen kunne godt vært sterkere / komme igang for fullt. En annen tanke: I hvilken grad markedsføres OGN utenfor denne siten? Finnes sikkert en rimelig stor gruppe Toyota sportscar-eiere der uten som er nettbrukere uten at de vet om OGN...

#6085  av CelicaTurbo

profilering skjer ved registrering i søkemotorer og ved at jeg har addressen i signaturen på andre forum. Om dere søker på kvasir eller google ser dere at MR2-OGN står høyt på listen der.

Og før dere foreslår det, å bli medlem av en mr2-ring eller tilsvarende er jeg ikke glad i for jeg vil aller helst unngå store støyete reklamer på sidene, har noe med å gi et rent og proffesjonellt inntrykk, istedenfor "jeg har mekket sider på gutterommet mens mamma laget middag" :)

#6106  av jumbo

Tror uansett ikke webring er tingen for en slik type site.

#6115  av CelicaTurbo

akkurat :D en personlig hjemmeside derimot stiller seg annerledes (synes jeg da) :)

#6134  av chris

Jeg ville ikke tatt bort personligheten i sidene her. Men det hadde kanskje vært greit å fått det frem som Toyota Sportscar, ikke mr2. Siden til og med o'store admin her ikke har mr2 lenger 8)

Webring burde være utelukket med en gang :)

#6137  av Erlend

Gleder meg til jeg får nok poster til å bli "Stamgjest" :)

#6141  av jumbo

Hehe.

Sikker på at disse medlemskategoriene er sunne, Kristian? :mrgreen:

(bare kødda, selvsagt, klart jeg drømmer om å få "veteran"-tittel!)

#6143  av erling

Dere kan sikkert få et par poster hos meg, hvis dere tenner på sånt... :mrgreen::mrgreen:

Bilde

#6150  av CelicaTurbo

hehe, genial "plakat"... :)

#6169  av chris

Erlend skrev:Gleder meg til jeg får nok poster til å bli "Stamgjest" :)
Trallalalala ;) :mrgreen: Bilde

#6196  av Erlend

*Klapper seg på låret*
"You just think this is my leg, don't you?" :twisted: :lol: :D