Side 2 av 2
Legg innLagt inn:30 nov 2004 18:16
av kennethx
All of the above ja.
+eManage for å tynne ut litt AF ratio
+zinter clutch

Legg innLagt inn:30 nov 2004 18:18
av GT4 CS
eManage, ka e det? Er det slikt piggyback system eller? En forsterket clutch er ingen dumm investering i disse bila nei, gleder meg til den dagen selv

Legg innLagt inn:30 nov 2004 19:00
av kennethx
Legg innLagt inn:01 des 2004 06:44
av GT4 CS
Takker, da havnet det en ting i juleønske lista mi

Merket du noe bra forskjell? Noen erfaringer du vil dele

Legg innLagt inn:01 des 2004 08:20
av kennethx
Vel, jeg fikk tynnet ut blandingen litt, og fikk mer effekt/dreiemoment som følge. De går noe inn i hestegampen rikt disse bilene.
Legg innLagt inn:01 des 2004 08:33
av GT4 CS
Ja det har jeg merket, både iform av stikkflammer ut av potta og bensinforbruket. Er vist programert slik for og gardere seg mot motorskader. Men det er både mer økonomisk og sunnere for motoren og kun få den bensin den trenger, hverken mer eller mindre. Har vurdert en mekanisk bensintrykksregulator slik at jeg for justert blandinga riktig. Men man får se hva det blir til. Mere hk må man alltid ha

Legg innLagt inn:02 des 2004 01:10
av kennethx
Legg innLagt inn:02 des 2004 01:13
av Tor
Legg innLagt inn:02 des 2004 06:53
av GT4 CS
286hk på hjula, det er ingen summ og være flau over. Regner med det er bra fraspark i den carlosen ja

Legg innLagt inn:02 des 2004 14:47
av mr.two
GT4 CS skrev:Ja det har jeg merket, både iform av stikkflammer ut av potta og bensinforbruket. Er vist programert slik for og gardere seg mot motorskader. Men det er både mer økonomisk og sunnere for motoren og kun få den bensin den trenger, hverken mer eller mindre. Har vurdert en mekanisk bensintrykksregulator slik at jeg for justert blandinga riktig. Men man får se hva det blir til. Mere hk må man alltid ha 
Når og hvordan vet man at blandingsforholdet er riktig ?
Legg innLagt inn:02 des 2004 15:22
av kennethx
Er nok 208.5kW i motor, ikke på hjulene .)
Når du har rett AF? nei si det, det som er viktig er at du ikke går lean. Jeg ligger trygt innenfor de grensene ennå
Men du må ha en AF måler, eller breibåndslamda som noen sier... Jeg gjorde nå stort sett bare som "eksperten" sa og la til fjernet på forskjellige områder etter hvert som han sa hva hvor....

Legg innLagt inn:02 des 2004 18:56
av GT4 CS
mr.two skrev:GT4 CS skrev:Ja det har jeg merket, både iform av stikkflammer ut av potta og bensinforbruket. Er vist programert slik for og gardere seg mot motorskader. Men det er både mer økonomisk og sunnere for motoren og kun få den bensin den trenger, hverken mer eller mindre. Har vurdert en mekanisk bensintrykksregulator slik at jeg for justert blandinga riktig. Men man får se hva det blir til. Mere hk må man alltid ha 
Når og hvordan vet man at blandingsforholdet er riktig ?
Kennethx kom med svaret han

Det tryggeste er og ha det han nevnte samt at man lytter og kjenner på motoren. Og dobbelsjekke pluggene og er en god ide. Bare sånn for og være sikker på at den ikke går for lean, om man er glad i motoren sin da

Legg innLagt inn:02 des 2004 20:34
av mr.two
Ok takk ! Kanskje noe å gå til anskaffelse av etter hvert, slik en eManage eller apexi FC.