Side 2 av 3
Legg innLagt inn:04 des 2004 22:07
av Tor
Jeg tipper CS stolene er tyngere enn det, at det er skinn hjelper ikke på saken heller da. memo, er du mye på ACR og kjører? Min CS har en tidligere eier fra Mo I Rana, kansje du kjenner han? Jeg kan putte navnet hannes inn her når jeg gidder og lese i vognkortet
Stian Solli fra Mo I Rana er tidligere eier. Noen som kjenner til han?
Legg innLagt inn:03 jan 2005 01:55
av memo
kjenner til Stian Solli ja

var og tittet på bilen for endel år siden... rimelig strøken ja... ekstremt pent eksemplar...
Legg innLagt inn:03 jan 2005 01:59
av memo
Tor skrev:Setene er tunge, eller er det bare jeg som er svak. Men memo, hva eksakt skal gjøres med denne bilen da? Blir det større motor? Turbo? Eller blir det bare masse vekt letting, fete stoler og bur?
nei, dette er ikke lov under nasjonal racing kl. 1... borring, turbo eller annen trimming er forbudt...
det skal være en vekt/hk ratio på 7,3.. dvs med en 2.0 156hk motor, så kan det fjernes 102kg... (siden min veier 1240 nå)..
Legg innLagt inn:07 jan 2005 14:25
av memo
Legg innLagt inn:07 jan 2005 14:53
av GT4 CS
Fjerne takluka

Legg innLagt inn:07 jan 2005 16:00
av tojo
Dette blir rått

men pass på frontruten din

Vinkelsliper er ikke dens beste venn!
Legg innLagt inn:12 jan 2005 03:25
av Toyrace
Hej Martin,
svenskerne spionerar på ditt prosjekt. Ville bara säga lycka till med bygget, det är ett bra val du gjort. Jag har själv en likadan bil som vi körer långlopp med. Vi köpte bilen färdigbyggd för klass 1 i SSK-serien vilket motsvarar den klass du bygger för. Vi har vidarutvecklat bilen efter detta och lättat lite mer för att passa den klass vi kör i nu, bilen väger nu ca 950kg och vi letar för fullt efter mer vikt att ta bort. Än så länge kör vi med orginalmotorn. Om du är intresserad av vårt bygge så kan du se mer på websidan.
Racing är nog det roligaste man kan hålla på med, i vart fall med kläderna på..
Hälsningar / Stig / Wohlén-Racing
Legg innLagt inn:12 jan 2005 09:21
av chris
Legg innLagt inn:12 jan 2005 10:35
av kennethx
Legg innLagt inn:12 jan 2005 10:46
av GT4 CS
Ja takk til sota ruter med tanke på det er mest mannfolk som kjører race

Legg innLagt inn:23 feb 2005 02:02
av Tor
Skjer det noe nytt på denne fronten eller? Jeg gleder meg til og se bilen din på ACR

Kansje du kjører meg noen runder runft banen

*Håpepå*
Kom med noen nye bilder da.
Legg innLagt inn:23 feb 2005 09:13
av kaimagne
memo skrev:nei, dette er ikke lov under nasjonal racing kl. 1... borring, turbo eller annen trimming er forbudt...
det skal være en vekt/hk ratio på 7,3.. dvs med en 2.0 156hk motor, så kan det fjernes 102kg... (siden min veier 1240 nå)..
Hehe, jeg må
legge på 260 kg jeg hvis jeg skal komme opp i det vekt/hk-forholdet... 1140 kg med 192 hk gir en faktor på 5,94...

Har hverken borra, trimma, turbo eller noe som helst annet. Får jeg ikke lov til å stille med en T-Sport i den klassen altså? Regner med det er noen andre regler også som slår inn, det finnes jo MANGE biler som har lavere enn 7,3 i vekt/hk-ratio...
Legg innLagt inn:21 apr 2005 17:39
av memo
tror jeg tok feil av 7,3 ratioen ja..mener det var 7,6...
bilen må overensstemme med dette, pluss at den må være godkjent for å kjøre nasj. kl. 1...
hvis den er godkjent og den har for mye hk pr kg, så må du legge på vekt..
tviler på at bilen din er godkjent dog..
Legg innLagt inn:21 apr 2005 23:35
av sindrejl
hehe min har ratio på 8.14

ille pernille
Legg innLagt inn:22 apr 2005 14:45
av memo
stol på plass, Sparco Pro2000
bilder: