Side 2 av 2
Legg innLagt inn:01 des 2004 10:53
av larsst185
bose:Hvorfor skulle man justere ventilene?!

Legg innLagt inn:01 des 2004 11:19
av Mr2Nyter'n;p
karl234 skrev:ville byttet reima på mr2 mk1 hvis du ikke vet hvor langt den har gått. er det ikke hver 100000 den skal byttes da?
Det er jo noenlunde standard at reg-reima skal byttes på 100.000, men det er jo ikke det man snakker om...
Legg innLagt inn:01 des 2004 12:40
av chris
jeg vet ikke om motoren på mr2 mk1 er non interference..
men 3S-GE motoren er det, og da skjer det ingenting hvis reima ryker, annet enn at motoren stopper, og forblir død til ny reim er på plass

Legg innLagt inn:01 des 2004 14:58
av Mr2Nyter'n;p
Hmm... Noen som vet om mk1 motoren er non-interference da? Vet nok at en eller annen her på forumet vet det..

Legg innLagt inn:02 des 2004 14:21
av FireWalk
karl234 skrev:snakket faktisk med Toyota om dette i forrige uke. Han sa at alle 3S-motorene tåler at reima ryker.
men ikke de andre motortypene..
ah.. fint.. visste at 3s-ge motoren er non itnerferance og tåler det utenat det skjer noen skade på motor, men var mer usikker på min 3s-gte.. men nå vet jeg jo det..

Legg innLagt inn:02 des 2004 16:33
av tojo
Ja toppen på MR2 mk1 skal være non-interference!
Legg innLagt inn:02 des 2004 16:44
av Mr2Nyter'n;p
Perfect!

Takk for svar.. Kjekt å vite uansett det...

Legg innLagt inn:03 des 2004 19:25
av Jorgenengdal
Angående skifting av reg.reim så kan det kansje være lurt å skifte løpehjul og slikt også med det samme...
Kansje Vannpumpa begynner å bli slitt også????
Legg innLagt inn:07 des 2004 11:56
av Kjakan
Sent, men godt. 4AGE raser ikke hvis reima går. Holder med å bytte reim og justere tenning...
Legg innLagt inn:07 des 2004 12:29
av Mr2Nyter'n;p
Nyydelig, Kjakan... Svært betryggende å høre...
