gt4
sleeper skrev:Jeg tnkte jeg skulle kjøpe SPEC stage3 clutch... skulle holde 500lb ettellerannet....koster så lite at jeg kan bruke 10 sånne for hver hks clutch...Og da blir ikke jeg flau over at jeg ikke kommer til og klare kjøre kjappere rundetider en deg![]()
hvilken clutch og råder bruker du da?
har du større oljekjøler???
tenkte jeg skulle kjøpe meg en ca 30 raders iløpet av vinteren.
Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal ditt.... får se hvor lang tid det tar før bilen er klar for det.
skal ivertfall til rudskogen....
GT4 CS skrev:sleeper skrev:Jeg tnkte jeg skulle kjøpe SPEC stage3 clutch... skulle holde 500lb ettellerannet....koster så lite at jeg kan bruke 10 sånne for hver hks clutch...Og da blir ikke jeg flau over at jeg ikke kommer til og klare kjøre kjappere rundetider en deg![]()
Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal ditt.... får se hvor lang tid det tar før bilen er klar for det.
skal ivertfall til rudskogen....![]()
Om jeg ikke vinner penger og realiserer min drømm om 500hk ++ da.
Men trur nå en gang ikke på julenissen så får nyte stikkflammene etter deg da du flyr forbi på langsletta
sleeper skrev:Jeg tnkte jeg skulle kjøpe SPEC stage3 clutch... skulle holde 500lb ettellerannet....koster så lite at jeg kan bruke 10 sånne for hver hks clutch...ja da er jeg online igjen.500 ib er vel omtrent 665nm tror jeg.spec stage 3 clutch hvor kan jeg kjøpe en sånn![]()
skal ivertfall til rudskogen....
sleeper skrev:gir ca 2.5k for clutch.... men da følger det ikke med svinghjul....jeg tror du må høre med krb om de rådene men ca 8000 kr.kjøleren kjøpte jeg i lier på kollvol.rally import.på st 185 er olie huset vannavskjølt og ingen xtra kjøler utover det.men girkasse har kjøler.jeg vurderer å bytte ut den også.men hvor varm blir olie temp og gasstempen din
hvor mye ga du for rådene da????
hvor kjøpte du oljekjøleren da???trur jeg trenger en større kjøler! (etter som jeg har forstått så er det mindre kjøler på st165 en det er på st185 org, så da begyner min og bli litt liten...![]()
bestiller alle delene mine fra usa.... koster jo 1\3 for deler der....
CelicaTurbo skrev:sikker på at den oljekjøleren i fronten ikke er for giroljen da? Både st165 og st185 har nemling dette, men om du da har to små kjølere der fremme så er det nok en kjøler for motorolje ja
sleeper skrev:920 er ved fullt pådrag!!det skulle vel bare vere å følge slangen
hm... etter hva jeg har forstått så er det ikke giroljekjøler på st165... bare motoroljekjøler....(ganske sikker på dette... men hvis noen vil gi meg noe dokumentasjon på dette så er jeg takknmelig for det...)
hm... jeg får vel ta en titt på bilen for og se om dette stemmer...
sleeper skrev:skal gjøre det neste gang jeg skal bort og skru på bilen igjen....
(håper den er til motorolje den kjøleren.... for jeg har tatt vekk den vannkjølinga rundt filteret..pga plassmangel med den nye maifoilen...)