TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lanzar cd-spiller.

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #76897  av Mr2Nyter'n;p
 
Ohh.. Dagens kalendertilbud... *SeForSegAlpherIsupraenMedLedEksoshale* :mrgreen:

 #76916  av spkstrp
 
Mr2Nyter'n;p skrev:Ohh.. Dagens kalendertilbud... *SeForSegAlpherIsupraenMedLedEksoshale* :mrgreen:
Hoho .. :D klart kjipeste tilbudet so far ja :)

 #77037  av @lpher
 
ROTFLMFAO!! :D :D Fint dere har HØYE tanker om meg gutter! :D

@lpher

 #77039  av @lpher
 
Mr2Nyter'n;p skrev:Ugh! Dette kan bli spennende.. Da utplasseres den i vinterbilen... Mr2'en får få en annen liten perle.. :D
Bare finn ut hva du har lyst på du :)

@lpher

 #77045  av Mr2Nyter'n;p
 
@lpher skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Ugh! Dette kan bli spennende.. Da utplasseres den i vinterbilen... Mr2'en får få en annen liten perle.. :D
Bare finn ut hva du har lyst på du :)

@lpher
Jeg tenker, jeg tenker... Kriteriene må være at den ikke lyser opp som et juletre, den må matche bilen litt - dvs helst svart, den må ha aux, nok power til et frontsett, kaaanskje fjernkontroll og muligheten til å justere diverse på sub. Hmm.. Ikke mye peil på spillere igrunn.. Har en Pioneer jeg handla for 3år sia for 1700kr eller noe i bilen nå.. :roll: Liker Pioneer da.. Super kvalitet.. Alpine liker man også.. Rockford-spillere blir litt for "plastikk" for min smak.. Ugh.. *tenke* :)

 #77274  av @lpher
 
Mr2Nyter'n;p skrev: Jeg tenker, jeg tenker... Kriteriene må være at den ikke lyser opp som et juletre, den må matche bilen litt - dvs helst svart, den må ha aux, nok power til et frontsett, kaaanskje fjernkontroll og muligheten til å justere diverse på sub. Hmm.. Ikke mye peil på spillere igrunn.. Har en Pioneer jeg handla for 3år sia for 1700kr eller noe i bilen nå.. :roll: Liker Pioneer da.. Super kvalitet..
Hva med noe slikt da? En av de få spilleren jeg kommer på i farta som oppfyller (omtnret) alle de kravene du stilte her :D
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=522
Mr2Nyter'n;p skrev: Alpine liker man også..
Kurante spillere det....men de lider vel litt under omvendt-juletre-belysning-display vel? Litt VEL mye av at det er "ca. 1979 modell kalkulator-display" på nesten alle modellene jo! :D Men...lyd kan de...det skal de ha! :D
Mr2Nyter'n;p skrev: Rockford-spillere blir litt for "plastikk" for min smak.. Ugh.. *tenke* :)
Du er inne på noe der ja :) RF's spillere lider litt av at de i all hovedsak er designet med det noramerikanske markedet i tankene...derfor er det vel mye plast-bling i designet på spillerne....enda...dessverre :) Men...det skjer vel ting på denne fronten også etterhvert kan jeg tenke meg :)

PM'er deg ett par forslag med pris i morra jeg :)

@lpher

 #77284  av Mr2Nyter'n;p
 
Ohh.. Snygg spiller... Liker å bli forstått :D Ser frem til pm i morra :P

 #77442  av FireFox
 
Den spillern @lpher la ut bilde av er bra den altså, så den kan anbefales... det som jg stusser litt over med den, er at det er en "gammel" spiller, men den har holdt seg på pris.. dvs. den er fortsatt dyr. er en helt kurant spiller, testa den selv.. tror du betaler litt for det "spaca" utseende men. :wink:

RF spillere er helt jalla spør du meg! blir helt oppgitt over menyene + div.
Eneste som er stort pluss med spillerne dems, er at dem gir litt mere watt til høytalerne enn de aller fleste andre spillere.

hehe, må bare fortelle: Har en ny RF spiller i bilen nå, som jeg tester ut.
Det som er helt sykt er at etter du har slått av spillern, så står den å lyser noe helt sinsykt. Den står lissom å skriker ut "stjel meg, stjel meg!!".
Må lissom ta av dekslet for at den skal slutte å lyse :)

SÃ¥nn til slutt.. du kan jo sjekke ut noen kenwood spillere, dem har mange stilige og veldig bra spillere.

 #77722  av @lpher
 
FireFox skrev:Den spillern @lpher la ut bilde av er bra den altså, så den kan anbefales...
:D Anbefaler ikke kjipe produkter jeg vettu :D
FireFox skrev: det som jg stusser litt over med den, er at det er en "gammel" spiller, men den har holdt seg på pris.. dvs. den er fortsatt dyr.
Stemmer nok det ja...og jeg har nettopp fått det fra høyeste hold i Pioneer at DEHP77MP vil holde enda ett år... :)
FireFox skrev: er en helt kurant spiller, testa den selv.. tror du betaler litt for det "spaca" utseende men. :wink:
LOL :D Nja...det er nok litt mere åpkosta komponenter inne i spillern irohold til DEHP7600 da...så det er ikke 'bare' utseende man betaler for :)
FireFox skrev: RF spillere er helt jalla spør du meg! blir helt oppgitt over menyene + div.
Hihihi :D Du er inne på noe der ja...MEN...det er veldig avhengig av hva man er vant til...this i know :D Går å knoter på alle forskjellig fabrikater spillere dagen lang...og de forskjellige merkene har VELDIG forskjellig oppfatning av hva som er intuitivt ihvertfall! :D
FireFox skrev: Eneste som er stort pluss med spillerne dems, er at dem gir litt mere watt til høytalerne enn de aller fleste andre spillere.
De yter bra de ja...faktsik ganske pentspillende også...
FireFox skrev: hehe, må bare fortelle: Har en ny RF spiller i bilen nå, som jeg tester ut.
Det som er helt sykt er at etter du har slått av spillern, så står den å lyser noe helt sinsykt. Den står lissom å skriker ut "stjel meg, stjel meg!!".
Må lissom ta av dekslet for at den skal slutte å lyse :)
LOL :D True :)
FireFox skrev: SÃ¥nn til slutt.. du kan jo sjekke ut noen kenwood spillere, dem har mange stilige og veldig bra spillere.
Smaken/baken det da :) Peronslig sidestiller jeg noen av de spillerne med å ha ett blinkenede juletre i frontruta! :D PS! Akkurat DET gjelder ikke bare Kenwood foresten! :D

@lpher
Sist redigert av @lpher den 22 des 2004 16:39, redigert 1 gang totalt.

 #77900  av Mr2Nyter'n;p
 
Da var faktisk Lanzar spilleren i bilen... Radioen funker jo supert på de frekvensene som slutter med oddetall.. F.eks P3 - 94.3... Displayet var det ingen tegn i da jeg skrudde'n på, men med mitt magiske knips på displayet var dette fiksa :P Forsterkerdelen er faktisk overraskende bra.. Før denne spilleren lånte jeg en brukbart grom RF mp3-spiller og jeg hører faktisk ingen store forskjeller.. Sammenligner jeg begge spillerene flatstilt, vil jeg si det er mer punch i Lanzar'en mens RF'en spiller renere i mellomtonesjiktet. På fjernkontrollen var det virkelig nok å trykke på.. ALT kunne justeres via den. Den har aux inn, mulighet for cd-skifter, og såklart phono for forsterker. Ugh.. Ikke lyste den opp som et juletre heller og den virka sykt nok ganske solid. Uansett.. Jeg gav den bort til fruen som nå fritt kan terrorisere meg med fjernkontroll på alt som har med lyd å gjøre.. :roll: :wink:
VELDIG fornøyd med kjøpet til den prisen jaffal... Ville gladelig betalt det trippelte for den.. Nå gjenstår bare å finne en perle til mr2'en.. Regner med at @lpher roper når han finner no for mitt noe begrensede budsjett :D

 #77924  av @lpher
 
Mr2Nyter'n;p skrev:Displayet var det ingen tegn i da jeg skrudde'n på, men med mitt magiske knips på displayet var dette fiksa :P
:shock: :lol:
Mr2Nyter'n;p skrev:
Forsterkerdelen er faktisk overraskende bra.. Før denne spilleren lånte jeg en brukbart grom RF mp3-spiller og jeg hører faktisk ingen store forskjeller.. Sammenligner jeg begge spillerene flatstilt, vil jeg si det er mer punch i Lanzar'en mens RF'en spiller renere i mellomtonesjiktet.
Avhenger av hvor kresen man er det :)
Mr2Nyter'n;p skrev:
På fjernkontrollen var det virkelig nok å trykke på.. ALT kunne justeres via den. Den har aux inn, mulighet for cd-skifter, og såklart phono for forsterker. Ugh.. Ikke lyste den opp som et juletre heller og den virka sykt nok ganske solid. Uansett.. Jeg gav den bort til fruen som nå fritt kan terrorisere meg med fjernkontroll på alt som har med lyd å gjøre.. :roll: :wink:
Det er som regel alt av utstyr på de aller billigste...go figure :D
Mr2Nyter'n;p skrev:
VELDIG fornøyd med kjøpet til den prisen jaffal... Ville gladelig betalt det trippelte for den..
Carefull nå :)
Mr2Nyter'n;p skrev:
Nå gjenstår bare å finne en perle til mr2'en.. Regner med at @lpher roper når han finner no for mitt noe begrensede budsjett :D
Shure thing :D

@lpher

 #77959  av FireFox
 
Det som er litt ok med pioneer spillern er jo at det er 6V utganger på den. Det er jo et veldig stort pluss... husker de gamle philips spillerne som hadde 7-8V utganger det er rått ;)

Sant det at det letteste er det man er vant til, når det gjelder menyer på spillere, men når det blir såppas drøyt at man må trykke, "6->velge mappe->enter->velge sang->enter" får å kunne bytte mappe så blir det litt drøyt :? da er det mye bedre med andre spillere som man enten trykker AM knappen (kenwood) eller f.eks rulle en gang på hjulet (pioneer)

Haha! du kan jo faktisk bestemme om du vil ha et blinkende juletre eller ikke med kenwood spillerne da :D
Liker å ha pingviner, biler osv som flyr rundt på skjermen ;) blir litt show.




Mr2Nyter'n;p skrev:Før denne spilleren lånte jeg en brukbart grom RF mp3-spiller og jeg hører faktisk ingen store forskjeller..

Lydøre gutten min.. lydøre.. :lol:
heh neida, men når du har hørt en god del spillere, høytalere, forsterkere osv, så blir du mer kresen og hører lettere forskjeller ;)

 #78149  av @lpher
 
FireFox skrev: Lydøre gutten min.. lydøre.. :lol:
ROTFLMAO :D
FireFox skrev: heh neida, men når du har hørt en god del spillere, høytalere, forsterkere osv, så blir du mer kresen og hører lettere forskjeller ;)
Sant..på godt OG på vondt :D Det blir litt som å være kongefornøyd med fks. mr2'en sin og så får man lånt seg en mr2 turbo nokle dager...DA blir det litt nedtur å bytte tilbake til sin egen bil liksom :D Sånn er det gjerne med lydkvalitet også...man blir rett og slett borskjemt :D

@lpher

 #78167  av chris
 
@lpher skrev: Sant..på godt OG på vondt :D Det blir litt som å være kongefornøyd med fks. mr2'en sin og så får man lånt seg en mr2 turbo nokle dager...DA blir det litt nedtur å bytte tilbake til sin egen bil liksom :D
øyh, var den sikta til meg eller? :D

 #78174  av @lpher
 
chris skrev:
@lpher skrev: Sant..på godt OG på vondt :D Det blir litt som å være kongefornøyd med fks. mr2'en sin og så får man lånt seg en mr2 turbo nokle dager...DA blir det litt nedtur å bytte tilbake til sin egen bil liksom :D
øyh, var den sikta til meg eller? :D

Hmm...var kanskje ett ubevisst sleivspark ja :D

@lpher