Ohh.. Dagens kalendertilbud... *SeForSegAlpherIsupraenMedLedEksoshale* 

- 90' Mercedes 300TE (Skatten)
@lpher skrev:Jeg tenker, jeg tenker... Kriteriene må være at den ikke lyser opp som et juletre, den må matche bilen litt - dvs helst svart, den må ha aux, nok power til et frontsett, kaaanskje fjernkontroll og muligheten til å justere diverse på sub. Hmm.. Ikke mye peil på spillere igrunn.. Har en Pioneer jeg handla for 3år sia for 1700kr eller noe i bilen nå..Mr2Nyter'n;p skrev:Ugh! Dette kan bli spennende.. Da utplasseres den i vinterbilen... Mr2'en får få en annen liten perle..Bare finn ut hva du har lyst på du
@lpher
Mr2Nyter'n;p skrev: Jeg tenker, jeg tenker... Kriteriene må være at den ikke lyser opp som et juletre, den må matche bilen litt - dvs helst svart, den må ha aux, nok power til et frontsett, kaaanskje fjernkontroll og muligheten til å justere diverse på sub. Hmm.. Ikke mye peil på spillere igrunn.. Har en Pioneer jeg handla for 3år sia for 1700kr eller noe i bilen nå..Hva med noe slikt da? En av de få spilleren jeg kommer på i farta som oppfyller (omtnret) alle de kravene du stilte herLiker Pioneer da.. Super kvalitet..
Mr2Nyter'n;p skrev: Alpine liker man også..Kurante spillere det....men de lider vel litt under omvendt-juletre-belysning-display vel? Litt VEL mye av at det er "ca. 1979 modell kalkulator-display" på nesten alle modellene jo!
Mr2Nyter'n;p skrev: Rockford-spillere blir litt for "plastikk" for min smak.. Ugh.. *tenke*Du er inne på noe der ja
FireFox skrev:Den spillern @lpher la ut bilde av er bra den altså, så den kan anbefales...
FireFox skrev: det som jg stusser litt over med den, er at det er en "gammel" spiller, men den har holdt seg på pris.. dvs. den er fortsatt dyr.Stemmer nok det ja...og jeg har nettopp fått det fra høyeste hold i Pioneer at DEHP77MP vil holde enda ett år...
FireFox skrev: er en helt kurant spiller, testa den selv.. tror du betaler litt for det "spaca" utseende men.LOL![]()
FireFox skrev: RF spillere er helt jalla spør du meg! blir helt oppgitt over menyene + div.Hihihi
FireFox skrev: Eneste som er stort pluss med spillerne dems, er at dem gir litt mere watt til høytalerne enn de aller fleste andre spillere.De yter bra de ja...faktsik ganske pentspillende også...
FireFox skrev: hehe, må bare fortelle: Har en ny RF spiller i bilen nå, som jeg tester ut.LOL
Det som er helt sykt er at etter du har slått av spillern, så står den å lyser noe helt sinsykt. Den står lissom å skriker ut "stjel meg, stjel meg!!".
Må lissom ta av dekslet for at den skal slutte å lyse
FireFox skrev: SÃ¥nn til slutt.. du kan jo sjekke ut noen kenwood spillere, dem har mange stilige og veldig bra spillere.Smaken/baken det da
Mr2Nyter'n;p skrev:Displayet var det ingen tegn i da jeg skrudde'n på, men med mitt magiske knips på displayet var dette fiksa![]()
Mr2Nyter'n;p skrev:Avhenger av hvor kresen man er det
Forsterkerdelen er faktisk overraskende bra.. Før denne spilleren lånte jeg en brukbart grom RF mp3-spiller og jeg hører faktisk ingen store forskjeller.. Sammenligner jeg begge spillerene flatstilt, vil jeg si det er mer punch i Lanzar'en mens RF'en spiller renere i mellomtonesjiktet.
Mr2Nyter'n;p skrev:Det er som regel alt av utstyr på de aller billigste...go figure
På fjernkontrollen var det virkelig nok å trykke på.. ALT kunne justeres via den. Den har aux inn, mulighet for cd-skifter, og såklart phono for forsterker. Ugh.. Ikke lyste den opp som et juletre heller og den virka sykt nok ganske solid. Uansett.. Jeg gav den bort til fruen som nå fritt kan terrorisere meg med fjernkontroll på alt som har med lyd å gjøre..![]()
![]()
Mr2Nyter'n;p skrev:Carefull nå
VELDIG fornøyd med kjøpet til den prisen jaffal... Ville gladelig betalt det trippelte for den..
Mr2Nyter'n;p skrev:Shure thing
Nå gjenstår bare å finne en perle til mr2'en.. Regner med at @lpher roper når han finner no for mitt noe begrensede budsjett![]()
Mr2Nyter'n;p skrev:Før denne spilleren lånte jeg en brukbart grom RF mp3-spiller og jeg hører faktisk ingen store forskjeller..
FireFox skrev: Lydøre gutten min.. lydøre..ROTFLMAO![]()
FireFox skrev: heh neida, men når du har hørt en god del spillere, høytalere, forsterkere osv, så blir du mer kresen og hører lettere forskjellerSant..på godt OG på vondt![]()
@lpher skrev: Sant..på godt OG på vondtøyh, var den sikta til meg eller?Det blir litt som å være kongefornøyd med fks. mr2'en sin og så får man lånt seg en mr2 turbo nokle dager...DA blir det litt nedtur å bytte tilbake til sin egen bil liksom
chris skrev:@lpher skrev: Sant..på godt OG på vondtøyh, var den sikta til meg eller?Det blir litt som å være kongefornøyd med fks. mr2'en sin og så får man lånt seg en mr2 turbo nokle dager...DA blir det litt nedtur å bytte tilbake til sin egen bil liksom