TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Banekjøring

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#77815  av LilleGud

Magne skrev:Ruuuuuuudskogen er jeg med på! acr litt for langt for meg også...

Rudskogen japse treff... :lol: hadde vert såå bra... Ikkeno cossier som ødelegger "rytmen" min med all den sidelengs kjøringa... Hadde vert konge! :D
hehe.. må ikke cossie til for å ligge sidelengs ;)

#77819  av GT4 CS

Høres helt klart ut som om at vi bare må leie Rudskogen og arangere Rudskogen japse treff :)
Noen drifter og andre kjører fort gjennom svinga hehe
NO BRAIN , MAX CONTROLL

#77974  av FireFox

Er med på rudskogen jeg ass 8)

#78066  av GT4 CS

Detta blir julekveld og påske på en gang :D

#78257  av mralp

Våler er vel seriøst billigere en Rudskogen asfk, og det er mer "midt i norge" :P

#78259  av tojo

mralp skrev:Våler er vel seriøst billigere en Rudskogen asfk, og det er mer "midt i norge" :P
Midt i Norge! Det er vel Mo i Rana og ACR(Artic Circle Raceway)?
Å jeg tror ikke dere klarer å konkurere prismessig :wink:
Så hvis dere tenker fornuftig. Varm opp bilen ved å kjøre nordover, å test banen.Det dere sparer på å kjøre på en"rimligere" å bedre bane kan dere fylle bensin for.(da burde samlet kostnad bli det samme)
Dyr og "dårlig" bane eller god og "rimelig" :D haha

#78266  av sleeper

selv om leia på acr er lavere trur jeg ikke det blir noe billigere for de som skal kjøre.... fordi det antglivis vil være færre som deler kostnaden en hvis det blir på rudskogen....

#78745  av GT4 CS

Sendt mail til rudskogen nå med spørsmål om priser og vilkår for leie av banen. Eventuelt muligheten for vinterkjøring også.
Det hadde og vært drita fett :)

#78765  av jumbo

Er sikkert med jeg, men vinterkjøring sammen med gt4-folket egner seg vel heller dårlig. Dere har sikkert ikke lyst på tante Olga Sinkefjert der ute :P

#78766  av GT4 CS

jumbo skrev:Er sikkert med jeg, men vinterkjøring sammen med gt4-folket egner seg vel heller dårlig. Dere har sikkert ikke lyst på tante Olga Sinkefjert der ute :P
Ser jo av bildene på hjemmesiden din at du sattser friskt på vinteren også :)
Men blir vel mest aktuelt med sommerkjøring da, må få kjenne gummilukta rive i nesa igjen :D

#78796  av sleeper

jumbo skrev:Er sikkert med jeg, men vinterkjøring sammen med gt4-folket egner seg vel heller dårlig. Dere har sikkert ikke lyst på tante Olga Sinkefjert der ute :P
vi med 4x4 får dra deg ut av snøfonda når du setter deg fast da vetø.... :wink:

#78811  av henningl

mralp skrev:Våler er vel seriøst billigere en Rudskogen asfk, og det er mer "midt i norge" :P
Vel.. før har Rudskogen vært vesentlig billigere samt lettere å ha med å gjøre.. Men nå har rudskogen nesten doblet prisene sine så da blir det omtrent tilsvarende våler sine priser.

Som du kanskje skjønner så koster det en del å leie Våler. Typiske priser er vel ca 12.000 for ettermiddag ukedag, 25.000 for hel dag. I tillegg krever dem somregel at man har 1 instruktør pr 10 deltagere, som koster rundt 2000 kroner stykk. Og tilskuere tillater dem ikke.

Forøvrig vil ikke vålerbanen høre snakk om noe japsetreff. Dem leier bare ut til kjørekurs.

200sx-klubben har arrangert japsetreff 2 år nå.. og man kan vel trygt si at det er en utfordring å arrangere :lol: Mulig dere også tramper noen på tærne om dere kjører igang med "Japsetreff 2005"

Om dere planlegger å arrangere treff foreslår jeg at dere utnevner en komite for å ta seg av oppgaven, og en formann/leder som fronter dere utad. Det virker svært lite profesjonellt for banene om enkeltpersoner av klubben tar kontakt med dem og begynner å forhandle om priser.

#78826  av jumbo

GT4 CS skrev:
Ser jo av bildene på hjemmesiden din at du sattser friskt på vinteren også :)
Men blir vel mest aktuelt med sommerkjøring da, må få kjenne gummilukta rive i nesa igjen :D
Hehe, er ikke noe i veien med innsatsen, men er en anelse vrient å matche farten til dere pysene med trekk både foran og bak. (tolkes fritt som bare det :shock: )

#78835  av jan-erik

Hva med å bli med på kjøringene som allerede blir arrangert på Rudskogen og Våler til neste år i stedet for og begynne og fikse ting selv?

- Norsk Sportsvogn Klubb arrangerer kjøringer der. (Pen gentlemannskjøring med høy vekt på sikkerhet og mulighet til å kjøre effektivt med bra sporvalg)
- Team Bilmekaniker pleier å ha mange kjøringer. (Tillatter ganske mye "sladdekjøring")
- Gatebil (de fleste vet vel hvordan det er)
+ Følg med på forumene rundt om kring, da de som har leid bane ofte har problemer med å få nok folk (derfor jeg ikke vil råde noen til å leie selv).

Ellers jobber vi i TS-OGN Landstreff Sør med aktiviteter som også skal inneholde bilkjøring på dette treffet.

#78848  av sleeper

hm... skal 200sx klubben ha noen kjøring da?
trur også det er smart og gå sammen med noen for og få til et bra treff med nok folk!

men det må ikke bli så stort som gatebil eller ford treffet på ruskogen!